درب آکاردئونی کاوه + لیست قیمت 10 بهمن 1402

درب آکاردئونی (Accordion door) و یا به عبارتی حفاظ آکاردئونی شامل چهارچوبی از جنس آهن است که به شکل پروفیل ساخته شده است. درون این چهارچوب، پروفیل ها به صورت افقی، عمودی و مورب هستند. قیمت حفاظ اکاردئونی بر اساس هر متر مربع یعنی عرض و ارتفاع چهارچوب درب محاسبه می شود.

تماس جهت دریافت لیست قیمت حفاظ درب آپارتمان، بازدید یا مشاوره رایگان

09107500473

این درب معمولا از جنس فلز و بسیار محکم می باشد. که با فاصله نیم متر و یا حتی یک متر در جلوی درب اصلی قرار میگیرد. محافظ درب آپارتمان آکاردئونی به صورت نرده ایی با طرح های لوزی و یا چند گل طراحی و تولید می شوند. در ادامه نکات و قیمت حفاظ آکاردئونی را خواهیم گفت. پس با ما همراه باشید.

با ما همراه باشید تا کاملا با حفاظ آکاردئونی و انواع آن آشنا شوید.

درب آکاردئونی ارزان قیمت
درب آکاردئونی نمای نزدیک

لیست قیمت هر متر مربع درب آکاردئونی | 10 بهمن ماه 1402

ردیفعنوانواحدقیمت
1درب آکاردئونی 2 گلمتر مربع1893
2درب آکاردئونی 3 گلمتر مربع1978
3درب آکاردئونی 4 گلمتر مربع2223
4درب آکاردئونی تسمه دوبل پرچ مخفیمتر مربع2393
لیست قیمت هر متر مربع درب آکاردئونی در تاریخ 10 بهمن ماه 1402

عوامل موثر در تعیین قیمت حفاظ آکاردئونی

قیمت حفاظ آکاردئونی بسته به برخی عوامل و شرایط دستخوش تغییر و جابجایی می‌شود. تعدادی از این عوامل مستقیما در افزایش سطح امنیت تاثیرگذار خواهد بود و برخی دیگر به زیبایی و مسائل جانبی مربوط می‌شود که تفاوت کمی در قیمت نهایی ایجاد خواهد کرد. شما می توانید با مراجعه به جداول موجود در صفحه، از قیمت روز 10 بهمن ماه 1402 با خبر شوید.

یکی از مهمترین این عوامل میزان ضخامت تسمه است. بسته به سفارش و درخواست مشتری این امکان برای کارگاه تولیدی وجود دارد که از تسمه دوبل استفاده کرده و ضخامت محافظ درب آپارتمان را دو برابر کند. مورد دیگر در خصوص رنگ استفاده شده برای بدنه نرده است که دو حالت کلی دارد. هم می‌تواند رنگ روغنی باشد و هم رنگ الکترواستاتیک کوره ای که هم از کیفیت بالاتری برخوردار است و هم کمی گران‌تر از رنگ روغنی است.

فیلم توضیحات درب آکاردئونی و مشخصات امنیتی آن


خلاصه ویدئو درباره حفاظ های آکاردئونی برای ناشنوایان عزیز

  • تمامی تسمه ها از ورق با ضخامت 5 میل استفاده شده است
  • قسمت دماغه درب و ریل های چهارچوب در از پروفیل ساخته شده که به استحکام چهارچوب جفاظ کمک می کند .
  • یک عدد استپ برای از ریل خارج نشدن درب و به راحتی بازو بسته شدن درب تعبیه شده است که شما می توانید حتی با یک انگشت درب را باز و بسته کنید.
  • یک عدد چفت گلنگدنی به همراه دو عدد لولا در بالای در برای باز شدن درب به صورت غیر کشوئی تعبییه شده است که در هنگام اسباب کشی کمک می کند از تمام فضای درب برای عبور لوازم خانگی بزرگ استفاده کنید .
  • سه عدد جای قفل روی در تعبیه شده است که یکی از آن ها یک قفل کتابی را به صورت ثابت در بر می گرد و این امکان را فراهم می کند که شما قفل را برای همیشه روی درب داشته باشید و نیازی به جابجایی قفل در هنگام باز و بست ندارید. دومین قفل این درب در قسمت میانی بالای حفاظ تعبیه شده است که امکان بسته شدن حفاظ را از داخل منزل فراهم می کند که این مورد یکی از مهم ترین امکانات حفاظ های آکاردئونی می باشد .

چرا نصب درب آکاردئونی را به شما توصیه می کنیم؟

یکی از اصلی ترین ویژگی های جغرافیایی شهرهای ایران، چهار فصل بودن آنها است. درب های آکاردئونی به عواملی مثل رطوبت، زنگ زدگی و برخورد با بارانهای شدید و همچنین در مقابل آفتاب سوزان و گرد وغبار به دلیل استحکام بالا، بسیار مقاوم و ماندگار هستند.

مزیت درب اکاردئون این است که هم پشت درب ورودی ویلا و هم پشت درب ورودی آپارتمان یا هتل نصب می شود و قابل استفاده است.

امروزه نصب نرده اکاردئون بسیار رایج شده است و بسیاری از مردم در مراکز اداری، تجاری، مسکونی و برجها از حفاظ آکاردئونی برای افزایش امنیت استفاده می کنند.

استفاده از حفاظ کشوئی آهنی سبب برقراری امنیت در تمام ساختمان های مختلف می گردد. این مدل از درب با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه شده است که همین امر این امکان را فراهم می آورد تا تمام افراد بتوانند به منظور حفاظت از ساختمان های خود این محصول را خریداری نمایند.( قیمت حفاظ آکاردئونی 10 بهمن 1402)

اگر شما میخواهید امنیت بیشتری را در مکان زندگی خود برقرار کنید، بهتر است به فکر نصب حفاظ کشوئی باشید. چنانچه به فکر امنیت بیشتر هستید باید به حفاظ پنجره نیز توجه زیادی داشته باشید.

امنیت بالای درب آکاردئونی آپارتمان

بیشتر سارقینی که دست خالی از سرقت برگشته‌اند به خاطر وجود درب اکاردئونی و یا حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار‌ها بوده است، زیرا ریسک گذر کردن از این حفاظ‌ درب‌ها بالا بوده و سارقین چنین ریسکی را نمی‌کنند.

نرده آکاردئونی یا محافظ درب آپارتمان از محصولاتی است که از ضریب امنیت بالایی برخوردار می‌باشد. داشتن این ویژگی بدان جهت است که به منظور ساخت این محصول از طراحان باتجربه ای بهره گرفته شده است. همچنین می‌توان اشاره نمود که این محصول به واسطه برخورداری از این ویژگی سبب می‌گردد تا بتوان از ورود سارقان به داخل ساختمان‌های مختلف جلوگیری به عمل آورد.

با استفاده از حفاظ در آکاردئونی آپارتمان با قیمت مناسب، می‌توان فضایی امن و منحصر به فرد را برای تمام اعضای خانواده به ارمغان آورد. این محصول برای تمام ساختمان‌ها قابل استفاده است و به همین جهت با فروش بالایی همراه شده است. بنابراین بهتر است تا قبل از نهایی کردن خرید درب آکاردئونی فلزی خود به تیم پشتیبانی ما در تماس باشید تا بهترین خرید ممکن را تجربه کنید.

چرا نصب حفاظ درب کشوئی آکاردئونی یک گزینه عالی برای ساختمان شماست؟

  • ضریب امنیت حفاظ آکاردئونی بسیار بالا است و در نتیجه راه را برای ورود سارقان و افراد غریبه می بندد.
  • حفاظ کشوئی با مدلها و طرحهای مختلف آماده می شود و شما می توانید طرح و مدل موردنظرتان را برای ساخت سفارش دهید.
  • حفاظ در کشوئی آکاردئونی با تکنولوژی های روز دنیا ساخته می شود و از بهترین راه ها برای افزایش امنیت ساختمان شماست.
  • استفاده از درب کشوئی در بیرون از ساختمان، باعث زیباتر شدن ورودی خانه شما می شود و در دکوراسیون فضای بیرونی نیز نقش مهمی دارد.
  • شما می توانید خودتان طرح و رنگ نرده کشوئی را انتخاب کنید و سفارش دهید. یعنی می توانید حفاظ آکاردئونی را با سایر اجزای ساختمانتان هماهنگ کنید.
  • امکان نصب قفل امنیتی روی حفاظ آکاردئونی وجود دارد و همین موضوع، میزان امنیت حفاظ آکاردئونی را چندین برابر می کند؛ زیرا این قفلها با کلیدهای مخصوص باز می شوند و بسیار مقاوم هستند.
  • برای انتخاب و سفارش نرده ریلی نیز هزاران گزینه در اختیار شماست و می توانید از بین انواع طرحها و مدلهای حفاظ ریلی سلطنتی، درب کشوئی ایتالیایی و حفاظ کشوئی پیچی، مدل دلخواهتان را انتخاب کنید.
درب آکاردئونی کاوه

معایب درب ضد سرقت ریلی

یکی از معایب و نقاط ضعف درب های ضد سرقت آکاردئونی این است که در بعضی از نرده های آکاردئونی، بخاطر اینکه جنس قفل‌هایشان از آلیاژهای غیر استاندارد و نامرغوب ساخته شده اند، در هنگام حریق و آتش سوزی ممکن است قفل گیر کرده و افرادی که داخل خانه یا مغازه قرار دارند در محیط دارای حریق گیر کرده و امکان خروج برای آنها سخت یا غیر ممکن باشد.

بنابراین در هنگام خرید نرده های آکاردئونی دقت لازم را داشته باشید که از برندی که جنس قفل های توکار و روکار آن استاندارد و آلیاژ خوبی داشته باشد، خریداری کنید. اهمیت کیفیت درب فلزی نیز دست کمی از این نرده ها ندارد.

از دیگر معایب حفاظ های ریلی قفل نشدن درب آز داخل می باشد که این این مشکل مهم را کاوه کمپانی با یک حلقه اضافه قفل در قسمت بالایی و داخلی حفاظ رفع کرده است تا شما بتوانید بطور مثال شب ها که در منزل به سر می برید هم بتوانید حفاظ آکاردئونی خود را قفل نموده و با آسایش خیال خواب خوشی داشته باشید .

از دیگر معایب نرده کشوئی، چهارچوب جاگیر آن برای رد کردن لوازم خانگی بزرگ مثل یخچال می باشد که در این مورد هم کاوه کمپانی با یک ایده جدید و تعبیه لولا برای هر لنگه از درب این امکان را برای شما فراهم کرده است که با باز کردن لنگه به سمت بیرون مشکل رد کردن اجسام بزرگ را به راحتی از حفاظ آکاردئونی رد کنید .

ارسال رایگان درب آکاردئونی

ارسال درب آکاردئونی برای شهر تهران ، شهریار ، اسلام شهر ، پرند و رباط کریم کاملا رایگان می باشد !

درب آکاردئونی (حفاظ ریلی (کشوئی)) چیست ؟

درب آکاردئونی چیست؟ برای پاسخ به سوال باید دانست که یکی از انواع درب فلزی محسوب میشوند که به صورت پروفیل نیز برای محافظت از ورود سارقین و اشخاص بیگانه به درون ساختمان میباشد و مقاومت و استحکام بالایی نسبت به بقیه نوع این درب ها دارد.

دربهای آکاردئونی از جمله امن ترین ، باکیفیت ترین و پرفروش ترین محصولاتی است که برای ارتقای امنیت اماکن می توان آن را خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. با توجه به اینکه محصولات حفاظتی مختلف برای حفاظت از ساختمان ها تولید شده است اما حفاظ آکاردئونی هنوز از محبوبیت و کاربری بسیار بالاتری برخوردار می باشد و بسیاری از مردم همه روز خرید درب اکاردئونی انجام می‌دهند.

درواقع این حفاظ نوعی درب ضدسرقت است که به افراد اجازه ورود بدون کلید را نمی دهد و از فضای داخلی خانه به شدت محافظت می کند.
نرده کشوئی بعنوان حفاظ در ورودی خانه شخصی یا ویلا کاربرد دارد و خطر سرقت از خانه را به صفر می رساند.

محبوبیت این حفاظ بدان جهت است که به آسانی قابل نصب و بهره‌برداری می باشدعلاوه بر آن از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد که همین امر موجب شده تا بتوان از این محصول در شرایط مختلف آب و هوایی بهره‌مند گردید.(قیمت درب آکاردئونی فلزی 10 بهمن ماه 1402)

کاوه کمپانی این مدل از درب را در رنگ های مختلفی تولید کرده است که در نتیجه با توجه به نمای ساختمان می توان برای خرید آن ها اقدام کرد.
حفاظ آکاردئونی در طرحها و مدلهای زیبا نیز ساخته میشود و به همین دلیل، جنبه دکوراسیون و زیبایی نیز دارد.

درب آکاردئونی

ساختار حفاظ آکاردیونی فلزی چگونه است؟

حفاظ‌های فلزی آکاردیونی به گونه ای است که دارای یک قاب آهنی است که بر روی در جوش میزنند و به صورت ریلی و راحت باز و بسته شده و جمع میشود.

در ساخت درهای آکاردئونی از فلز هایی مانند فولاد استفاده می شود. چرا که مقاوم بودن و داشتن استحکام بالا از جمله ویژگی های این نوع درب ها است. در ساختار در های آکاردئونی از پروفیل استفاده می شود. پروفیل ها به گونه ای در دربهای آکاردئونی تعبیه می شوند که اشکال لوزی مانند را ایجاد می کنند. درواقع به صورت عمودی، افقی و مورب بر روی درب  نصب می شوند تا خاصیت جمع شوندگی آن را حفظ کنند. همچنین به این درب ها این امکان را می دهند تا به یک سازه محکم مبدل شود.

در کنار این ویژگی ساختاری، قفل های مورد استفاده برای این مدل درب ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. قفل هایی که در درهای آکاردئونی تعبیه می شوند، به دو صورت هستند؛ قفل های تو کار و قفل های رو کار. قفل های توکار به نسبت قفل های روکار استحکام بیشتری دارد. هرچند بهتر است یک حفاظ آکاردئونی هر دو قفل را داشته باشد. از آنجایی که قفل های روکار به صورت برآمده در درب ها تعبیه می شوند، در نتیجه به نسبت قفل های توکار عملکرد ضعیف تری در حفاظت دارند و سارقین به راحتی می توانند آن ها را بشکنند.

از دیگر اجزایی که می توان در درهای آکاردئونی مشاهده کرد، ریل آهنی است که میله های پروفیلی بر روی آن ها بسته و یا باز می شوند. این ریل در قسمت فوقانی حفاظ ریلی قرار می گیرد و به پروفیل ها این امکان را می دهد تا به راحتی به حرکت درآیند.

نرده ریلی فلزی با آن که تماما از فلز ساخته می شوند، اما ظاهر زیبایی دارد. این درب ها را می توان با توجه به سلیقه خود در رنگ های مختلفی انتخاب کرد. به علاوه درب اکاردئونی فلزی خود نیز دارای انواع مختلفی است، از جمله آکاردئونی درب ساده، حفاظ ریلی سه گل خم، چهارگل خم، پرچ مخفی و … . این مدل ها میتواند با نرده راه پله نیز هماهنگی زیبایی ایجاد کند.

از طرفی نرده های کشوئی را می توان به صورت تک لنگه و یا دو لنگه استفاده کرد. همانطور که میدانید در درهایی که عرض بیشتری دارند می توان درهای آکاردئونی دو لنگه را مورد استفاده قرار داد. اما درب های تک لنگه  اغلب اوقات برای مکان هایی استفاده می شود که عرض ورودی آن ها کمتر باشد.

درب آکاردئونی دو گل (دو لوزی)

درب آکاردئونی دو گل (دو لوزی)

ارزانترین و ساده‌ترین نوع درب اکاردئونی می باشد.
دارای دو ردیف شبکه لوزی 50 سانتی می باشد.

درب آکاردئونی سه گل (سه لوزی)

درب آکاردئونی سه گل (سه لوزی) ساده

دارای 3 ردیف شبکه لوزی شکل 50 سانت
دارای امنیت بیشتر نسبت به مدل 2 لوزی می باشد.

درب آکاردئونی سه گل (سه لوزی)

درب آکاردئونی سه گل (سه لوزی) دوخم

مانند درب آکاردئونی سه گل ساده اما دارای 2 نقطه اتصال در بالا و پایین تسمه های عمودی می باشد.

درب آکاردئونی سه لوزی (چهار خم)

درب آکاردئونی سه لوزی (چهار خم)

این نوع درب با داشتن 4 نقطه اتصال در تسمه های عمودی بیشترین امنیت را در درب های سه لوزی دارد.

درب آکاردئونی سه لوزی تسمه نقش دار (چهار خم)

درب آکاردئونی سه لوزی تسمه نقش دار (چهار خم)

مشابه درب سه لوزی چهارخم می باشد اما تسمه های آن دارای نقش برجسته جهت زیبایی بیشتر است.

درب آکاردئونی چهار لوزی (تسمه نقش دار)

درب آکاردئونی چهار لوزی (تسمه نقش دار)

دارای4 ردیف شبکه لوزی شکل 50 سانت
و تسمه های نقش برجسته (طرحدار) است.

حفاظ آکاردئونی (دوبل ) پرچ مخفی

حفاظ آکاردئونی (دوبل ) پرچ مخفی

در این نوع درب بر روی تسمه های عمودی، یک تسمه طرحدار اضافه جهت پوشاندن پرچها قرار میگیرد.

درب آکاردئونی دوبل پرچ مخفی (تسمه نقش دار)

درب آکاردئونی دوبل پرچ مخفی (تسمه نقش دار)

مانند حفاظ آکاردئونی (دوبل ) پرچ مخفی است اما تسمه های آن طرح دار می باشد.

درب آکاردئونی 5 گل یا تمام گل با 4 لایه مخفی

درب آکاردئونی 5 گل یا تمام گل با 4 لایه مخفی

سرتاسر این درب با 5 گل (لوزی) جهت امنیت بیشتر پوشیده شده، علاوه بر آن دارای 4 لایه تسمه می باشد.

درب آکاردئونی مدل دوجداره سفارشی

درب آکاردئونی مدل دوجداره سفارشی

این نوع درب دوجداره با طرح و سفارش مشتری ساخته می شود.

درب آکاردئونی دوجداره سلطنتی (تسمه نقش دار)

درب آکاردئونی دوجداره سلطنتی (تسمه نقش دار)

این درب شامل دو درب جداگانه که به هم متصل شده اندو دارای امنیت مضاعف می باشد.

حفاظ آکاردئونی سلطنتی

حفاظ آکاردئونی سلطنتی

این نوع حفاظ دارای تسمه ها و پروفیل های نقش دار و سلطنتی می باشد.

درب آکاردئونی مدل پیچ (شکلاتی)

درب آکاردئونی مدل پیچ (شکلاتی)

تسمه های عمودی این درب در کوره بصورت مارپیچی ساخته میشود که ظاهری متفاوت دارد.

درب آکاردئونی دو لنگه

درب آکاردئونی دو لنگه

این نوع حفاظ شامل دو درب آکاردئونی است که به طرفین جمع می شود.

درب آکاردئونی ایتالیایی

درب آکاردئونی ایتالیایی

این نوع درب دارای گلهای متفاوتی از نمونه معمولی میباشد و امنیت قابل قبولی دارد.

بهترین نرده آکاردئونی برای آپارتمان کدام است؟

یکی از بهترین نرده آکاردئونی برای آپارتمان که می‌توانید از نظر قیمت و استاندارد بودنش روی آن حساب کنید حفاظ آکاردئونی دوجداره پرچ مخفی است. این مدل حفاظ دارای استحکام و امنیت بالا، ریل روان و میخ و پرچ‌های مخفی به کار رفته است. روی پرچ‌ها یک تسمه قرار گرفته است و دسترسی ای برای باز کردن آن ندارد.

مدل دیگر این درب‌ها، کشوئی دوجداره معمولی است که به طور سفارشی ساخته می‌شود و قفل مخفی و غیر قابل نفوذی دارد. این درب‌ها دارای بلبرینگ‌های درجه یک می‌باشد که باز و بسته کردن آن را خیلی راحت می‌کند.

از نمونه‌های زیبای این در‌ها می‌توان به حفاظ آکاردئونی دوجداره سلطنتی اشاره کرد که دارای بلبرینگ های درجه یک برای روان کننده حرکت حفاظ و استحکام بسیار بالا با ظاهری زیبا به صورت لوزی و مخفی بودن جای پرچ ها از ویژگی های منحصر به فرد این نوع حفاظ آکاردئونی میباشد.

درب آکاردئونی ارزان
آکاردئونی درب در طرح های مختلف

با توجه به مدل های متنوعی که برای حفاظ آکاردئونی وجود دارد که هرکدام برای سلیقه و مکان خاصی مناسب است اما بصورت کلی حفاظهای ریلی 3 لوزی چهار خم را میتوان پرفروش ترین و مناسبترین نوع حفاظ کشوئی به شمار آورد زیرا هم از لحاظ وزنی و هزینه و هم از لحاظ امنیت و استحکام کاملا به نفع مصرف کننده می باشد

ویژگی های حفاظ آکاردئونی استاندارد چیست؟

همانطور که پیش تر ذکر شد، حفاظ‌های آکاردئونی سازه های فلزی هستند. اگر در ساخت و پرداخت این درب ها از فلزهایی با خلوص ضعیف استفاده شود و یا آهن هایی زنگ زده در آن تعبیه شود در نتیجه از کارآیی آن می کاهد. رنگ غیر کوره ای و ضعیف که راه نفوذی است و موجب پوسیدگی و زنگ زدگی آهن می شود بنابراین یک درب استاندارد باید دارای رنگ کوره ای الکترواستاتیک باشد.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت نحوه ی نصب و جوشکاری آن است. درب آکاردئونی باید کاملا اندازه و مناسب با فضای مورد نظر باشد. از طرفی جوشکاری باید به گونه ای باشد که به راحتی و با کوچکترین ضربه ای درب آسیب نبیند. باید توجه داشت که برای جوشکاری درب ها معمولان از جوش های SMAW استفاده می شود.

تراکم پروفیل ها نیز از جمله مواردی است که باید به آن توجه داشت. پروفیل ها باید به صورت کاملا منظم و با تراکم مشخص در آکاردئونی درب تعبیه شوند. به صورتی که هیچگونه فضایی برای ورود عرضی به داخل را نداشته باشند. قیمت لحظه ای حفاظ آکاردئونی در 10 بهمن ماه 1402 فقط در این سایت!

پرچ هایی که در درب ها مورد استفاده قرار می گیرند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا از سطح استاندارد تعیین شده افول نکنند.

نصب قفل مخفی حفاظ درب آکاردئونی برای افزایش امنیت :

جهت افزایش امنیت حفاظ درب آکاردئونی و همچنین سهولت استفاده از قفل، میتوان قفل درب آکاردئونی را توی کار تعبیه کرد.این قفل از نوع کتابی است که در زیر پوششی از ورق 2 میل قرار میگیرد و در هنگام بسته شدن درب میتوان آنرا قفل نمود با توجه به اینکه زیر لایه فلزی قرارگرفته امکان بریدن و خراب کردن قفل وجود ندارد که خود امنیت مضاعفی را برای در آکاردئونی به ارمغان می اورد.

طریقه ساخت حفاظ آکاردئونی چگونه است؟

حفاظ آکاردئونی نوعی حفاظ است که به شکل ساز آکاردئون ساخته می شود و از چندین لایه فلز روی هم تشکیل شده است. این حفاظ ها حالت ریلی و افقی دارند و به همین دلیل به راحتی باز و بسته می شوند.
درب آکاردئونی از کنار هم قرار دادن چندین لایه آهن باکیفیت ساخته می شود. پس از ساخت، این لایه ها به شکل و مدل دلخواه مشتری در می آیند و پشت درب ورودی خانه یا ویلا نصب می شوند.
حفاظ آکاردئونی وزن سنگینی ندارد و به همین دلیل است که نصب و حمل آن به آسانی انجام می شود.
بعد از ساخت حفاظ آکاردئونی، روی آن با رنگهای کوره ای مخصوص رنگ زده می شود به همین دلیل در برابر خوردگی، ضربه، نم، زنگ زدگی و… مقاومت بالایی دارد.
به دلیل استحکام زیاد و مقاومت بالای حفاظ آکاردئونی، این مدل حفاظ های امنیتی طول عمر بالایی دارند و تا سالها می توانند به صورت کاملا سالم استفاده شوند.(قیمت درب آکاردئونی آپارتمان 10 بهمن ماه 1402)

درب آکاردئونی قهوه‌ای
درب آکاردئونی قهوه‌ای

خرید اینترنتی حفاظ درب آکاردئونی

برای خرید اینترنتی حفاظ درب آکاردئونی پس از مشاهده لیست قیمت و انواع مختلف حفاظ آکاردئونی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید، در اسرع وقت کارشناسان فنی ما در محل شما به صورت رایگان حضور خواهند یافت و پس از کارشناسی و ارائه مشاوره برای انتخاب بهترین حفاظ کشوئی برای شما پیش فاکتور صادر خواهد شد و پس از پرداخت اولین پیش پرداخت سفارش شما برای شروع مراحل ساخت آماده خواهد شد.

خرید اینترنتی درب آکاردئونی در مرحله بعد پس از پروسه 7 الی 10 روزه ساخت حفاظ آماده ارسال خواهد شد که ارسال نرده حفاظ کشوئی برای شهرهایی که در بالا اشاره شده رایگان می باشد . پس از تحویل حفاظ خود کارشناسان فنی و نصب برای اجرای درب در محل حاضر خواهند شد . برای دریافت قیمت حفاظ درب آپارتمان سفارشی خود با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

کاوه کمپانی، بهترین تولید کننده درب آکاردئونی

درب آکاردئونی از جمله درهایی هستند که برای حفاظت از حریم ساختمان ها ، شرکت ها، ورودی ها و به خصوص خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. این گونه درب ها که در دسته درب های حفاظتی جای میگیرند، یکی از محبوب ترین دربهای حفاظتی هستند.

خرید درب آکاردئونی یک امر بسیار پیشنهاد شده از سمت پلیس و افرادی هستند که به دنبال امنیت شما هستند زیرا که نصب این درب ها می‌تواند به امنیت ساختمان و خانه‌ی شما تا حد بسیار زیادی بیافزاید.

یکی از دلایل مهم این محبوبیت به ساختار این مدل درب ها مربوط می شود. حفاظ های آکاردئونی نه تنها وظیفه حفاظت از یک محیط و جداسازی آن را بر عهده دارند، که ظاهر زیبایشان نیز چشم گیر است.(قیمت درب آکاردئونی آپارتمان 10 بهمن 1402)

حالت جمع شوندگی، اشغال فضای کمتر و دیگر عوامل در واقع دست به دست هم داده تا این سازه بتواند به یکی از شناخته شده ترین ملزومات امنیتی در هر ساختمان و سازه ای بدل شود. البته این حفاظ ها انواع مختلفی داشته که با توجه به جنس و مدل سازه، نقش متفاوتی در ساختمان برعهده دارند. در ادامه به بررسی دقیق تر و بیشتر درهای آکاردئونی می پردازیم.

راهنمای خرید درب آکاردئونی
حفاظ آکاردئونی سفید

نرده کشوئی آهنی در شرکت کاوه کمپانی در انواع مدل های مختلف تولید شده است تا مشتریان بتوانند از آن با توجه به نیاز و شرایط بهره‌مند شوند. مثل نرده بالکن که انواع متفاوتی دارد.

خرید در آکاردئون از طریق سایت کاوه کمپانی بسیار راحت‌ است زیرا با پشتیبانی دقیق و کامل تیم کاوه شما تمام اطلاعات مورد نیاز درباره‌ی این محصول را کسب می‌کنید.

از جمله مدل های تولید شده حفاظ آکاردئونی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به چهار گل، کلاسیک، پروانه و همچنین سه گل اشاره نمود. این مدل از درب به صورت ریلی قرار می گیرد و همین امر این امکان را فراهم می آورد تا بتوان با بهره‌گیری از آن از فضای موجود بهترین استفاده را برد.

تمامی این مدل ها از تنوع بالایی در رنگ و سایز برخوردار هستند و به همین جهت پاسخگوی تمام مصرف کنندگان می باشند. بهره‌گیری از هریک از مدل های درب ها ، جهت برقراری امنیت ،برای ساختمان های مختلف ضروری می باشد.

💯 آنلاین و حضوری 🌠 نحوه خرید محصولات 
🔒قفل‌های ضد ضربه 🥇 بهترین قفل برای درب آکاردئونی
24 ماهه 💰 خرید اقساطی
 💢 مشکی، مسی، قهوه‌ای، سفید، شیری 💠 رنگ‌های درب آکاردئونی

مزایای حفاظ آکاردئونی کاوه کمپانی

از اساسی ترین مزایای نصب حفاظ آکاردئونی، ساده و کم هزینه‌تر بودن نسبت به سایر درهای محافظتی است، زیرا با یک جوشکاری ساده می توان این درها را نصب کرد. چند نمونه از مزایای درهای آکاردئونی به شرح زیر است:

  • به علت داشتن وزن کم و تاشو بودن، به سادگی باز و بسته میشوند.
  • درب های آکاردئونی کاربرد ساده‌ای دارند و همه میتوانند از آن استفاده کنند.
  • فضای کمی را اشغال میکنند.
  • محکم بودن و مقاوت بالا برای جلوگیری از ورود بیگانگان و تامین امنیت از مزیت های حفاظ آکاردئونی میباشد.
  • امکان تغییر رنگ بعد از نصب
  • تنوع ظاهری
  • جلوگیری از داشتن فرصت کافی سارقین برای عبور از در آکاردئون بخاطر مقاومت و استحکام بالا است که عبور از درب را به دو مرحله برای گذر کردن از حفاظ آکاردئونی و رسیدن به درب ورودی تبدیل میکند.
  • حفاظ آکاردئونی در هر شرایط محیطی سازگار هستند مانند رطوبت، گرما و سرما استحکام خوبی دارند و زود زنگ نزده و فرسوده نمیشوند.
  • داشتن قفل های توکار و یا مخفی این درها باعث بیشتر شدن امنیت درهای آکاردئونی میشود.
  • بدون مصرف انرژی برق نیز کار میکند و در نبود برق نیز میتوان از آن استفاده کرد.
  • سهولت در فرایند خرید درب آکاردئونی و دریافت اطلاعات و مشاوره

خرید حفاظ آکاردئونی آپارتمان اهواز

حفاظ آکاردئونی آپارتمان را می توان با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای در اهواز خریداری کرد و از مزیت های آن بهره‌مند شد. درب آکاردئونی آپارتمان یکی از کاربردی ترین و ضروری ترین محصولات حفاظتی برای تمام ساختمان ها محسوب می شود. این مدل از حفاظ ساختمان با استفاده از بهترین نوع از فلز تولید شده است. به واسطه کیفیتی که درب آکاردئونی آپارتمان از آن برخوردار است، می توان در بازه زمانی طولانی آن را مورد استفاده قرار داد.

( قیمت هر متر مربع درب آکاردئونی 10 بهمن 1402) این درب با بهره‌گیری از رنگ های ضد زنگ باکیفیتی نیز تولید شده است.

نتیجه مطلبی که در‌باره درب آکاردئونی خواندید باید به این نهایت ختم شود که نصب این محصول حفاظتی کشویی برای هر نوع درب از ساده گرفته و تا درب‌های ضد سرقت عالی باید انجام شود و خیلی ضروری است. پس اگر تا کنون اصلا به فکر انجام چنین کاری نبودید همین حالا با کارشناسان ما تماس گرفته و نسبت به خرید اقدام نمایید.

محاسبه قیمت درب آکاردئونی
ساخت درب آکاردئونی در اهواز

منبع : https://cutt.ly/pUSLU77

مطالب مرتبط

درب آکاردئونی در همدان

درب آکاردئونی در کرمانشاه

سوالات متداول

مزایای خرید درب آکاردئونی صنایع کاوه کمپانی چیست؟

اسید شویی قبل از رنگ کاری، استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیک ،ریل های روان، طراحی قفل مخفی، تقویت پروفیل های آستانه ، جوشکاری CO2 دوطرفه و استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه

قیمت نرده آکاردئونی به چه صورت محاسبه می شود؟

قیمت درب آکاردئونی فلزی براساس ابعاد درب شما محاسبه می شود بنابراین شما میتوانید برای اندازه گیری ابعاد درب و دریافت پیش فاکتور با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید

بهترین درب آکاردئونی برای آپارتمان کدام است؟

بهترین نمونه حفاظ های آکاردئونی مدل چهارگل و پنج خم می باشد که بعلت تعداد تسمه های بیشتر متراکم تر است و خم های طراحی شده مانع از دیلم انداختن و خم کردن درب می شود

اندازه حفاظ های درب آپارتمان چقدر است؟

درب ها بصورت استاندارد 110*210 است البته برای اندازه گیری دقیق بهترین درب آکاردئونی می توانید بصورت رایگان در تهران و کرج درخواست کارشناس داشته باشید و با شماره 09107500527 تماس بگیرید

23 دیدگاه دربارهٔ «درب آکاردئونی کاوه + لیست قیمت 10 بهمن 1402;

  1. خدا قوت
    برای خرید اینترنتی درب آکاردئونی از مجموعه شما پرداخت آنلاین هم امکان پذیر هست یا حتما باید حضوری برسیم خدمتتون؟

  2. با سلام خدمت شما
    خیر هیچ لزوم و اجباری به مراجعه حضوری نیست و شما میتونید تمامی فرایند سفارش و پرداخت خودتون رو کاملا آنلاین انجام بدید.
    مرحله نصب هم توسط تیم فنی انجام خواهد شد

  3. برای درب آکاردئونی امنیت از هر چیزی مهمتره
    من چطور میتونم از امنیت حفاظ های شما اطمینان پیدا کنم؟

  4. با سلام و احترام
    شما میتونید تشریف بیارید دفتر فروش نمونه هاییکه داخل نمایشگاه قرار داده شده را مشاهده بفرمایید
    بعلاوه این امکان هم وجود دارد که از کارگاه و فرایند تولید محصولات درب آکاردئونی بصورت حضوری بازدید کنید

  5. سلام و عرض ادب
    برای دو تا واحد مسکونی درب آکاردئونی می خواهم ولی نمیدونم بین مدل هاش کدوم ایمنی بیشتری دارد
    برای من هزینه اهمیتی ندارد فقط می خوام درب خیلی محکم و ایمن باشد و بهترین متریال داخلش استفاده شده باشه.
    دوتا جای قفل کتابی داشته باشه و دوتا هم قفل مخفی داشته باشه،
    و این که بتونم درب رو در موارد اثاث کشی در بیارم تا راحت بتونم اثاث را جا به جا کنم
    ملک من واقع در خیابان ولیعصر است که دو واحد می باشد
    برای بازدید و ثبت سفارشم باید با کجا تماس بگیرم و وقت رزرو کنم

  6. سلام
    روزتون بخیر
    به شما این اطمینان رو میدم که بهترین متریال و مواد اولیه درجه یک و استاندارد توی فرایند تولید دربهای آکاردئونی ما استفاده خواهند شد
    برای کسب اطلاعات بیشتر هم میتونید با شماره 09107500093 تماس بگیرید.

  7. با عرض سلام
    وزن حدودی درب کامل 80 الی 90 کیلوگرم میباشد. البته توجه بفرمایید به فراخور مدلی که انتخاب میکنید وزن متغییر میباشد.

  8. سلام یه درب آکاردیونی با قفل تو کار و آکاردیونی از انتها لولایی با نصب چقدر در میاد؟

  9. سلام درب فلزی که الان داریم را خودتون میخرید از ما یا باید خودمون اون را جداگانه بفروشیم

  10. با سلام
    خیر مجموعه کاوه کمپانی خرید درب دست دوم ندارد.

  11. با سلام. قیمت حفاظ آکاردئونی در هر متر مربع چقدر است؟

  12. با سلام قیمت روز حفاظ آکاردئونی 2 گل ساده در 6 آذر، 1090 تومان میباشد.
    برای کسب اطلاعات بیشتر و انواع مختلف درب ها، میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
    09107500093

  13. با سلام در کرمان در کرمان نمایندگی نداریم اما ارسال به کرمان هم داریم.

  14. سلام یه طرح درب کوچک یک لنگه یا دو لنگه میخواستم طرحش خوب باشه

  15. سلام هزینه شاخ گوزنی به ارتفاع 90 سانت با تراکم 10 ردیف میلگرد 10 ضخیم ساخت و رنگ آمیزی همراه با هزینه نصب و تقویت دیوار (دیوارها بلوکی تو خالی اند) متری چند می باشد؟ با توجه با این که آدرس ما کرج جاده سهیلیه است هزینه حمل و نقل را هم بفرمایید. با تشکر

  16. با سلام
    ما در دفتر فروشمان از تمامی مدل ها برای بازدید نمونه کار قرار داده ایم. میتوانید مراجعه کنید.

  17. درب های آکاردئونی سه گل دارای امنیت بیشتری نسبت به دوگل آن هستند

  18. سلام ما رب آماده نداریم و پیشنهاد ما به شما این است تا از درب های از پیش ساخته شده استفاده نکنید بهتر است از درب اکاردئونی متناسب برای درب خود که سفارشی سازی شده است استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با کارشناسان فروش

مشاوره تلفنی رایگان با متخصصین کاوه کمپانی

Title
خانم کرمی

کارشناس فروش

Title
خانم نعمتی

کارشناس فروش

اعتماد مشتریان افتخار ماست

با حفاظ های کاوه کمپانی امنیت را به اماکن خود هدیه بدهید

4856+

مشتری از سراسر ایران

7220+

تعداد حفاظ نصب شده

129000+

متر حفاظ نصب شده

100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
-------------------------