قیمت حفاظ آهنی روی دیوار در کرمان

قیمت حفاظ آهنی روی دیوار در کرمان بسیار مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است و به همین جهت به نحو مطلوبی پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان است. حفاظ آهنی روی دیوار یکی از محصولات حفاظتی تولید شده ای می باشد که طرح ها و مدل های مختلفی تولید شده است. حفاظ ساختمان با بهره گیری از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تولید شده است و به همین جهت می توان در بازه زمانی طولانی آن را مورد استفاده قرار داد. بهره گیری از حفاظ دیوار برای تمام ساختمان ها با کاربری های متفاوت ضروری می باشد و همین امر سبب شده تا این محصول سهم عمده و قابل ملاحظه ای از فروش را به خود اختصاص دهد. قیمت های روزانه حفاظ آهنی آپدیت شده در تاریخ 10 بهمن ماه 1402.حفاظ دیواری

انواع حفاظ آهنی روی دیوار

حفاظ آهنی روی دیوار به واسطه آنکه متناسب با تمام سلیقه ها و نیازها باشد در رنگ ها و مدل های بسیار متنوعی تولید شده است. از جمله مدل های این محصول کاربردی می توان به حفاظ شاخ گوزنی، ستاره ای، سرنیزه ای، لاله ای، لیلیوم، سرنیزه ای مدرن، بوته ای، شاخه ای، شعله ای، اف شکل، آبشاری و ترکیبی اشاره نمود. مدل های موجود از آخرین و بهترین استاندارد های روز دنیا برخوردار هستند و به واسطه همین امر می توان مطابق با شرایط و نیاز به منظور خرید آن ها اقدام کرد. این محصول حفاظتی به گونه ای تولید شده است که قابل استفاده برای تمام ساختمان ها با کاربری های مختلف می باشد.  حفاظ روی دیوار یکی از محصولاتی است که از زمان های گذشته تا به امروز از آن بسیار بهره گرفته می شده است.

حفاظ لیلیوم

نرده حفاظ دیوار

حفاظ آبشاری

حفاظ آبشاری

امنیت بالا حفاظ روی دیوار آهنی

حفاظ دیواری یکی از محصولاتی است که با نصب و اجرای آن بر روی تمام مدل دیوارها می توان از ورود سارقان به داخل ساختمان های مختلف جلوگیری به عمل آورد. این محصول به گونه ای طراحی و تولید شده است که از ضریب امنیت بسیار بالایی برخوردار است. داشتن این ویژگی به واسطه آن است که به منظور تولید نرده حفاظ دیوار آن را در تراکم و ارتفاع بسیار بالایی تولید نموده اند و به همین جهت عبور از آن غیر ممکن خواهد بود. برای مطلع شدن از قیمت روز 10 بهمن ماه 1402 به جدول های موجود در صفحه رجوع کنید.

مدل شماره 1

حفاظ سرنیزه ای

مدل شماره 2

نرده روی دیوار

حفاظ سرنیزه ای

حفاظ سرنیزه ای یکی از مدل حفاظ های بسیار کاربردی است که نصب و اجرای آن بر روی تمام مدل دیوارها امکان پذیر می باشد. این مدل از حفاظ دیوار به واسطه طراحی خاص و منحصر به فردی که از آن برخوردار می باشد، مناسب برای تمام ساختمان ها با کاربری های مختلف خواهد بود. قیمت حفاظ سرنیزه ای نیز به نسبت سایر مدل حفاظ های دیوار تولید شده، بسیار مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است و همین امر سبب شده تا از آن بسیار بهره گرفته شود. می توان اشاره نمود که مدل از حفاظ ساختمان در مدل های یک، دو و سه طرفه نیز طراحی شده است تا بتوان مطابق با شرایط ساختمان برای خرید آن اقدام کرد.  قیمت روز 10 بهمن ماه 1402 در جدول ها وجود دارد.

مدل شماره 1

حفاظ بوته ای

مدل شماره 2

حفاظ روی دیوار

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای از مدل حفاظ های مدرن بسیار محبوب و پر فروشی محسوب می شود که در رنگ ها و سایزهای مختلفی به بازار عرضه شده است. این مدل از حفاظ دیوار با الهام از بوته های خاردار بیابانی تولید شده است و به همین علت از از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است. با نصب و اجرای نرده بوته ای بر روی تمام مدل دیوارها می توان موجب شیک تر شدن نمای ساختمان های مختلف گردید. قیمت حفاظ بوته ای نیز سبب شده تا از این مدل حفاظ دیوار به میزان قابل ملاحظه ای بهره گرفته شود.

حصار شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

از اولین و پرفروش ترین مدل از حفاظ های مدرن تولید شده، حفاظ شاخ گوزنی می باشد که از تنوع رنگی بسیار گسترده ای برخوردار است. حفاظ شاخه گوزنی به گونه ای طراحی و تولید شده است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین جهت می توان در بازه زمانی طولانی آن را مورد استفاده قرار داد. همچنین می توان اشاره نمود نرده شاخ گوزنی را می توان مطابق با نمای ساختمان و همچنین شرایط قرار گیری آن در ارتفاع و تراکم های مختلفی نیز سفارش داد. حفاظ شاخ گوزن در میان سایر مدل حفاظ های موجود از ضریب امنیت بسیار منحصر به فردی نیز برخوردار می باشد. قبل از خرید برای مشاهده قیمت روز 10 بهمن ماه 1402 به جدول های موجود مراجعه کنید.

حفاظ شاخ گوزنیکلمات کلیدی مرتبط: حفاظ – حفاظ آهنی – حفاظ آهنی دیوار – حفاظ روی دیوار – حفاظ آهنی روی دیوار – قیمت حفاظ – قیمت حفاظ دیوار – قیمت حفاظ آهنی

تماس با کارشناسان فروش

مشاوره تلفنی رایگان با متخصصین کاوه کمپانی

Title
خانم کرمی

کارشناس فروش

Title
خانم نعمتی

کارشناس فروش

اعتماد مشتریان افتخار ماست

با حفاظ های کاوه کمپانی امنیت را به اماکن خود هدیه بدهید

4856+

مشتری از سراسر ایران

7220+

تعداد حفاظ نصب شده

129000+

متر حفاظ نصب شده

100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
-------------------------