مرکز فروش نرده حفاظ پنجره در مشهد

نرده حفاظ پنجره را می توان در مدل و طرح های بسیار مختلفی از طریق مرکز فروش محصولات حفاظتی در مشهد خریداری کرد. حفاظ پنجره به موجب برخورداری از طرح ها و مدل های بسیار مختلفی که داراست، به نحو مطلوبی پاسخگوی نیاز تمام افراد با سلیقه های مختلف بوده است. این محصول حفاظتی به گونه ای تولید شده است که می توان آن را برای تمام ساختمان ها با کاربری های مختلف مورد استفاده قرار داد. نرده حفاظ پنجره به واسطه ساختاری که داراست، سبب شیک تر شدن نمای ساختمان های مختلف می گردد.

برای مطلع شدن از قیمت روز 14 بهمن ماه 1402 به جدول های موجود در صفحه رجوع کنید.

انواع نرده حفاظ پنجره

از جمله مدل های نرده حفاظ پنجره که به بازار عرضه شده است، می توان به حفاظ پنجره باهاماس یا برمودایی، کافه ای، جالیزی، رول شونده و آکاردئونی اشاره نمود. تمامی این مدل نرده حفاظ ها دارای رنگ های مختلفی هستند و می توان آن ها را در سایزهای متعددی با توجه به شرایط قرار گیری ساختمان ها سفارش داد. نرده حفاظ های پنجره یکی از کاربردی ترین و بهترین محصولات تولید شده موجود محسوب می شوند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت نرده حفاظ پنجره

نرده حفاظ پنجره به واسطه آن که در طرح ها و مدل های بسیار متعددی تولید شده است، دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد. قیمت مناسب این محصول حفاظتی موجب شده تا نرده حفاظ های پنجره را تمام مصرف کنندگان بتوانند تهیه نمایند. این محصول حفاظتی یکی از پرفروش ترین و بهترین محصولات تولید شده ای محسوب می شود که از زمان های گذشته تا به امروز بسیار مورد استفاده قرار می گرفته است. این محصول را می توان به واسطه ساختاری که داراست، قبل و بعد از اسکان در ساختمان نصب و اجرا کرد. نصب نرده حفاظ پنجره به بازه زمانی بسیار کوتاهی نیاز مند خواهد بود و به همین جهت این محصول مورد توجه قرار گرفته است.

تماس با کارشناسان فروش

مشاوره تلفنی رایگان با متخصصین کاوه کمپانی

Title
خانم کرمی

کارشناس فروش

Title
خانم نعمتی

کارشناس فروش

اعتماد مشتریان افتخار ماست

با حفاظ های کاوه کمپانی امنیت را به اماکن خود هدیه بدهید

4856+

مشتری از سراسر ایران

7220+

تعداد حفاظ نصب شده

129000+

متر حفاظ نصب شده

100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
-------------------------