بهترین نوع حفاظ شاخ گوزنی بابل

حفاظ شاخ گوزنی بابل یکی از پر کاربرد‌ترین ابزار‌ها و تجهیزات محافظتی ایمنی است. امنیتی که این نرده‌ها برای ساختمان و بالای دیوار‌ها برقرار می‌‎کنند به شدت بالا و تاثیر‌گذار است.

در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین نوع حفاظ شاخ گوزنی بابل را که بالاترین سطح امنیت را دارا می‌باشد به شما معرفی نماییم.

در صورت تمایل به بازدید از جدول لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی وارد لینک مشخص شده در متن شوید و گالری تصاویر نمونه کار های اجرا شده توسط کاوه کمپانی را مشاهده کنید.

حفاظ شاخ گوزنی بابل تراکم 44
محافظ شاخ گوزنی تراکم بالا

تاثیر تراکم حفاظ شاخ گوزنی در سطح امنیت

تراکم حفاظ شاخ گوزنی خصوصا در بابل یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های نرده که مستقیما بر روی امنیت تاثیر دارد خواهد بود. هر چقدر این تراکم بیشتر باشد سطح امنیت حفاظ بالاتر خواهد بود. این تراکم‌ها از 20 ردیف شروع شده و به همین ترتیب تا 55 ردیف ادامه خواهد داشت که بیشترین سطح تراکمی است که نرده در حالت عادی می‌تواند داشته باشد.

میزان تراکم نرده‌های شاخ گوزنی در تعیین و محاسبه قیمت تمام شده هم تاثیرگذار است. به طبع هر چه این تراکم بیشتر باشد و امنیت بالاتر رود، تعداد میلگردی که استفاده می‌شود بالاتر می‌رود و نهایتا قیمت نرده نیز افزایش خواهد داشت.

مناسب‌ترین ارتفاع برای نرده شاخ گوزنی شهر بابل

ارتفاع نرده حفاظ شاخ گوزنی در شهر بابل با سایر شهر‌ها مانند تهران و کرج کمی متفاوت خواهد بود. بدین صورت که شهر بابل به دلایل مختلفی نیاز دارد که ارتفاع بیشتری بر روی دیوار هایشان نصب شود تا از سطح بالاتر امنیت بهره‌مند شده و اطمینان خاطر خوبی برایشان به همراه داشته باشد.

ارتفاع‌های معمول تعریف شده برای شاخه‌های نرده از 70 سانت شروع شده و تا 100 و 120 سانتی‌متر نیز می‌رسد که بالاترین ارتفاع همان 120 سانت است که بیشترین سطح امنیت را برای ساختمان یا باغ و ویلا به همراه خواهد داشت.

حفاظ شاخه گوزنی

قطر میلگرد حفاظ شاخ گوزنی

میلگرد‌هایی که برای تولید و ساخت حفاظ شاخ گوزنی بابل استفاده می‌شود هر سایز قطری استفاده را شامل می‌شوند. مدل‌های ساده و کم کیفیت و غیر مقاوم از میلگرد 6 و 7 میل استفاده کرده و اگر قصد ساخت و تولید یک نرده با کیفیت و مقاوم را داشته باشید که به هیچ وجه خم یا به سادگی بریده نشود باید از میلگرد‌های 9 و 10 میلی‌متری برای این کار استفاده کنید.

البته جدای از قطر میلگرد که برای بریدن و شکستن میله‌ها و نرده‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است، نوع جوش که یک طرفه و یا دو طرفه باشد نیز خیلی مهم و ضروری است. جوش‌های دو طرفه باعث خواهد شد تا استقامت نرده بالا رفته و از نقطه جوش خوردگی هم شکسته و باز نشوند.

لینک کوتاه مطلب : https://tinyurl.com/kxur6m9

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با کارشناسان فروش

مشاوره تلفنی رایگان با متخصصین کاوه کمپانی

Title
خانم کرمی

کارشناس فروش

Title
خانم نعمتی

کارشناس فروش

اعتماد مشتریان افتخار ماست

با حفاظ های کاوه کمپانی امنیت را به اماکن خود هدیه بدهید

4856+

مشتری از سراسر ایران

7220+

تعداد حفاظ نصب شده

129000+

متر حفاظ نصب شده

100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
-------------------------