درب ورودی ساختمان

ایمنی و ظاهر زیبا و متناسب با درب ورودی ساختمان

درب ورودی ساختمان از جمله درب هایی می باشد که با ظاهر زیبا و موجه اش جلوه ای شکیل به یک ساختمان می بخشد. می‌دانید درب ها تنها اهداف امنیت و مکانی برای ورود و خروج نیستند. درب ها دارای اهداف زیبا شناختی نیز می باشند. درب ورودی ساختمان علاوه بر ظاهر زیبا و مناسبی که دارد، امنیت کافی را نیز به مخاطب ارائه می دهد.

بگذارید این نکته را یادآور شوم که، ذات انسان ها میل انکار ناپذیری به زیبایی دارد و لذت وصف نشدنی از دیدن زیبایی ها بدست می آورد؛ بنابراین همیشه به دنبال چیزهایی می باشد تا این میل مشتاق به دیدن زیبایی را ارضا کند. این زیبایی نه تنها خود صاحب فرد را، بلکه دیگران را نیز تحت تأثیر قرار می دهد و درهای ساختمان هم از این قضیه جدا نیست. به همین علت است که انسان سعی می کند با خریدن لباس های زیبا، لوازم خانگی زیبا، خانه های زیبا و غیره این احساس رضایت را در خود و دیگران به وجود آورد. می‌دانید تمام ما انسان ها به دنبال تحسین دیگران هستیم و نگاه تمجیدگر دیگران می تواند حس اعتماد به نفس و رضایت را در وجود ما بگذارد

برای مشاوره و اعزام کارشناس بصورت رایگان با 09107500093 تماس بگیرید

جزئی ترین چیزها حتی درب خانه ها که به عنوان مرز جدا کننده دو فضای داخلی و بیرونی عمل می کنند نیز، از این قضیه مستثنی نیستند و شایان توجه می باشند. درب ورودی حیاط یک خانه می تواند وجهه ای خاص و بی نظیر را به یک ساختمان ببخشد. من زمانی که در جستجوی خانه ای می باشم یکی از نکاتی که مد نظر دارم و توجهم را به شدت جلب می کند، درب ورودی حیاط ساختمان می باشد و گمان می کنم نوع درب تا حدودی تعریف کننده ی فضای داخل ساختمان نیز می باشد. فکر می کنم این داستان برای تمامی افراد وجود داشته باشد. و آنچه به نظر می رسد آن است که زمانی که درب ورودی ساختمان زیبا و موجه باشد، شکیل بودن و ظاهر آن با تأثیر مثبتی که در خود فرد و دیگران می گذارد حس منفی و تصور وجود ضعف در معماری ساختمان را از بین می برد.

درب ورودی ساختمان و حس ایمنی و امنیت

گذشته از آن ویژگی دیگری که در رابطه با درب حیاط و پارکینگ ساختمان برای ما حائز اهمیت می باشد، امنیت و مستحکم بودن درب ورودی می باشد. به خصوص در این روزها که به دلیل وضعیت اقتصادی گران و هزینه های بالای زندگی، تعداد افراد نیازمند بیشتر شده است و به مراتب آمار دزدی و اخاذی بالاتر رفته است. به همین علت علاوه بر ظاهری مناسب برای درب یک ساختمان، نکته دیگری که می بایست مد نظر قرار داد استحکام و امنیت آن می باشد. نکته ای که واضح می باشد آن است که تمام انسان ها به دنبال آرامش و ذهنی آرام می باشند و بخش قابل توجهی از این آرامش پیرو احساس امنیت می باشد. بدین ترتیب که زمانی که محیط و فضایی نتواند حس امنیت را به فرد منتقل کند، حس آرامش نیز در آن فضا برای فرد به ارمغان نخواهد آمد. به عقیده ی من فضایی که نتواند حس امنیت و آرامش را در وجود فردی تزریق کند و گسترش دهد، فاقد جریان حس زندگی می باشد.

خب می‌دانید درب های بسیاری با متریال های متفاوت و متنوع ساخته می شود اما با توجه به نکاتی که ذکر شد فکر می کنم درب فلزی، تمام آنچه انتظار داریم را می تواند به ما بدهد. درب فلزی ورودی ساختمان نه تنها وجهه ای زیبا دارد بلکه حس امنیت مورد انتظارمان را نیز برایمان به ارمغان می آورد.

چیزی که وجود دارد این است که اولین تأثیر، مهم ترین تأثیری است که بر فرد می گذارد. یک معمار با شروعی زیبا در ورودی حیاط و پارکینگ ساختمان می تواند تأثیر مثبت بسیاری بر مشتری و خریدار ساختمان بگذارد و بخش قابل توجهی از نظر آن را جلب کند. بنابراین استفاده متریال علی برای درب ساختمان گزینه ی مناسبی می باشد که یک مهندس معمار می تواند برای ورودی ساختمان مورد استفاده قرار دهد.

برای مشاوره و اعزام کارشناس بصورت رایگان با 09107500093 تماس بگیرید

درب ورودی حیاط و ایمنی و دوام بالا

درب ورودی حیاط با ظاهر زیبا و پر هیبتش می تواند به عنوان یک المان نیز کاربرد داشته باشد. بدین ترتیب برای دادن آدرس به مهمان ها می توانید به راحتی نشانه ی منزلتان را بدهید بدون آن که مهمان ها برای پیدا کردن خانه شما زمان زیادی را صرف کنند و یا حتی در خریدهای اینترنتی که امروزه بسیار پرکاربرد هستند و افراد بیشتر ترجیحشان می دهند به خریدهای حضوری و اکنون تبدیل به یک ابر بیزینس شده اند، پستچی به راحتی می تواند نشانه ی شما را با المانی که در آدرس ذکر کردید پیدا کند.

درب ورودی حیاط می تواند تمام نکات مثبت ذکر شده را داشته باشد اما به شرط آن که، از کیفیت مناسب برخوردار باشد. برند های بسیاری هستند که درب ورودی ساختمان تولید می کنند اما آیا تمام آن ها کیفیتی که مد نظر ما می باشد را به ما ارائه می دهند؟ آیا تمام آن ها می توانند ایمنی مورد انتظارمان را برایمان به ارمغان آورند؟

محصولی با کیفیت و برندی مورد اعتماد

برند کاوه کمپانی از جمله برندهایی می باشد که درب های ورودی ساختمان با کیفیت فوق‌العاده و بی نظیری تولید می کند و شما می توانید بدون نگرانی و با اطمینان کامل از کیفیت مناسب و مورد انتظارتان درب ورودی را برای ساختمان خود از برند کاوه کمپانی تهیه کنید. درب های ورودی برند کاوه کمپانی دارای عملکرد بسیار مناسبی می باشد و آن دسته از درب ها ی برند کاوه کمپانی که دارای شیشه هستند، شیشه های به کار رفته و استفاده شده در آن ها مقاوم هستند و از جنس شیشه سکوریت نشکن هستندو با ظاهر زیبا و بی نقص خود عملکرد و امنیت مناسبی را ارائه می دهد.

از جمله نکته های مثبت دیگری که درب های ورودی برند کاوه کمپانی به مشتری های خود ارائه می دهد، تنوع این نوع محصولات می باشد. درب های تولیدی دارای رنگ ها و طرح های متنوع بسیاری می باشد که باتوجه به سلیقه و نظر خود و رنگ و نوع ساختمان، با توجه به سبک مدرن یا کلاسیک آن می توانید رنگ و طرح آن را انتخاب کنید.

طراحی درب متناسب با سلیقه ی مخاطب

آلترناتیو فوق‌العاده دیگری که برند کاوه کمپانی برای درب ورودی ساختمان و حیاط دارد آن است که این درب ها با توجه به نظر شما می تواند طراحی و ساخته شود. برند کاوه کمپانی با اخلاق حرفه ای خود و توجه به سلیقه ی مخاطب، برای خاص تر شدن ساختمان شما درب حیاط و پارکینگ ساختمان را به صورت سفارشی و بر اساس علاقه و سلیقه ی شما طراحی می کند. بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده طرح درب مورد نظرتان را درخواست و سفارش دهید.

برند کاوه کمپانی برای محصولات ساخت خود، از قفل های استاندارد استفاده می کند. استحکام و دوام درب ) این برند و قفل های استاندارد آن باعث شده است تا درب های برند کاوه کمپانی از امنیت بالایی برخوردار باشند.    

نقطه قوت دیگری که این درب ها علاوه بر تنوع ظاهری و ایمنی دارا می باشند آن است که، این درب ها می توانند به صورت مدرن و اتوماتیک طراحی شوند.

بنابراین به گمانم اگر برای درب پارکینگ و حیاط ورودی خود به دنبال دربی مناسب و با کیفیتی فوق العاده و ایمن می گردید، برند کاوه کمپانی می تواند با ساخت و طراحی مورد نظرتان خواسته تان را اجابت کند و به آن جامه عمل بپوشاند.

درب ورودی ساختمان چگونه تولید میشود؟

برای ساخت درب ورودی ساختمان کاوه کمپانی از جوش دوطرفه co2 و توسط مهندسین آموزش دیده ساخته میشود

آیا میتوان درب ورودی ساختمان را قسطی خرید؟

بله ، هزینه درب ورودی ساختمان را میتوان در طی 6 قسط پرداخت کرد

بازدید محل به چه صورت است؟

یازدید محل نصب توسط کارشناسان معماری شرکت کاوه کمپانی و بصورت رایگان انجام میشود

آیا به شهرستان هم ارسال دارید؟

بله کاوه کمپانی محصولات تولیدی خود را به تمام نقاط ایران ارسال میکند

بهترین جنس برای درب ورودی حیاط چیست؟

باتوجه به فاکتورهای امنیت و شکل پذیری بهترین گزینه استفاده از درب ورودی حیاط فلزی میباشد

تماس با کارشناسان فروش

مشاوره تلفنی رایگان با متخصصین کاوه کمپانی

Title
خانم کرمی

کارشناس فروش

Title
خانم نعمتی

کارشناس فروش

اعتماد مشتریان افتخار ماست

با حفاظ های کاوه کمپانی امنیت را به اماکن خود هدیه بدهید

4856+

مشتری از سراسر ایران

7220+

تعداد حفاظ نصب شده

129000+

متر حفاظ نصب شده

100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
-------------------------