حفاظ شاخ گوزنی در اردبیل

با اینکه در سالهای گذشته، مدلهای متنوعی از حفاظهای امنیتی تولید شده است؛ اما حفاظ شاخ گوزنی، همچنان یکی از پرطرفدارترین انواع حفاظ و نرده دیوار محسوب می شود. حفاظ شاخ گوزنی در اردبیل نیز مشتریان زیادی دارد. ساختمانهای متعددی در اردبیل هستند که با نصب این مدل حفاظ، امن تر شده اند.

شما هم می توانید از حفاظ شاخ گوزنی برای افزایش امنیت محل کار و زندگیتان کمک بگیرید. در این نوشته با مشخصات حفاظ شاخ گوزنی و مزایای نصب آن بیشتر آشنا خواهید شد. قیمت روز 28 فروردین ماه 1403 در جدول ها وجود دارد

حفاظ شاخ گوزنی در اردبیل
حفاظ شاخ گوزنی در اردبیل

نحوه ساخت حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی، نوعی حفاظ فلزی است که شکل ظاهری آن، شما را به یاد شاخ گوزن می اندازد. این مدل حفاظ، با الگوبرداری از شکل شاخ گوزن ساخته شده و بسیار تیز است. همانطور که شاخهای گوزن می تواند زخمهای عمیق را بر بدن انسان و سایر موجودات به وجود آورد،

حفاظ شاخ گوزنی نیز همینطور است و عبور از آن، همراه با زخم، پارگی و آسیب خواهد بود. به همین دلیل است که فکر رد شدن از روی این حفاظ به ذهن افراد خطور نمی کند و اجازه وارد شدن به ساختمان را ندارند!

نقش میلگرد ها در فرایند تولید نرده شاخ گوزنی

برای ساختن حفاظ شاخ گوزنی از میلگردهای مقاوم آهنی استفاده می شود. هرچه کیفیت میلگرد بیشتر باشد، مقاومت و دوام حفاظ شاخ گوزنی نیز بیشتر خواهد بود. میلگرد آهنی، ابتدا با دستگاه به اندازه های مساوی برش می خورد تا میله های کوچکتر تولید شوند.

این میله های کوچک با استفاده از دستگاه برش می خورند و نوک آنها تیز می شود. بعضی از مدلهای حفاظ شاخ گوزنی، نوک پیکان مانندی دارند که فوق العاده تیز هستند. هرچه نوک شاخه های این حفاظ تیزتر باشد، ضریب امنیتش بالاتر خواهد بود.

بعد از برش زدن نوک میله ها، آنها را روی یک بستر کار نصب می کنند. یکی از مزایای حفاظ شاخ گوزنی این است که با تراکم های مختلف قابل تولید است. هرچه تراکم حفاظ شاخ گوزنی بیشتر باشد، عبور از روی آن دشوارتر خواهد بود. میله های حفاظ شاخ گوزنی در جهت های مختلف در کنار هم نصب می شوند و گاهی اوقات بسیار تو در تو هستند. روشی که برای نصب میله ها روی بستر حفاظ به کار می رود، جوشکاری با CO2 است که از قوی ترین روشهای جوشکاری فلزات است.

بعد از قرار دادن میله ها در کنار هم، ضایعات کار با دستگاه برداشته می شود تا حفاظ شاخ گوزنی در نهایت تمیز از کار دربیاید.

آخرین مرحله تولید حفاظ شاخ گوزنی

مرحله آخر ساخت حفاظ شاخ گوزنی، رنگ آمیزی آن است که آن را با رنگ پودری الکترواستاتیک رنگ می کنند. کیفیت رنگ مورد استفاده در این مرحله نیز بسیار اهمیت دارد؛ زیرا رنگ حفاظ شاخ گوزنی است که آن را در برابر زنگ زدگی، خراشیدگی و پوسیدگی مقاوم تر می کند.

بعد از خشک شدن رنگ حفاظ شاخ گوزنی، آن را برای حمل و نصب آماده می کنند. نصب حفاظ شاخ گوزنی نیز باید توسط متخصصان این کار انجام شود تا تمام نکات ایمنی و اصول را رعایت کنند.

این فرآیند ساخت حفاظ شاخ گوزنی بود که با آن آشنا شدید. یکی از دغدغه های رایج مردم، قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اردبیل است. اگر می خواهید خانه خود را به حفاظ شاخ گوزنی مجهز کنید و از طرفی، نگران قیمت حفاظ شاخ گوزنی نیز هستید، باید بدانید که قیمت این حفاظ همیشه یکسان نیست و به عوامل متعددی بستگی دارد. ارتفاع حفاظ، عرض حفاظ، بستر کار، نوع ساخت، تراکم میله های فلزی و رنگ حفاظ همگی در قیمت حفاظ شاخ گوزنی تاثیر می گذارد.

پیشنهادی که ما برای شما داریم این است که به جای فکر کردن به قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اردبیل، به دنبال مرکزی معتبر و باتجربه در زمینه ساخت و تولید حفاظ شاخ گوزنی در ایران باشید. زیرا مراکز معتبر می توانند حفاظ درجه یک و باکیفیتی را برای شما آماده کنند تا بتوانید خیال خود را امنیت ساختمانتان راحت کنید. قیمت 28 فروردین ماه 1403 لحظه ای!

معرفی یک مرکز مطمئن برای سفارش حفاظ شاخ گوزنی در اردبیل

کاوه کمپانی، یک تولیدکننده مطمئن و متخصص در ایران است که تجربه زیادی در زمینه ساخت انواع حفاظهای امنیتی و دربهای ضدسرقت دارد.

برند کاوه کمپانی، سابقه درخشانی در ساخت حفاظهای فلزی مانند حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ لیلیوم و دربهای ضدسرقت مثل درب آکاردئونی دارد و به شما کمک می کند تا امنیت خانه خود را بیشتر کنید و از حریم شخصی خود بهتر مراقبت کنید.

تمام حفاظهای ساخته شده توسط برند کاوه کمپانی،مطابق با تکنولوژی روز دنیا و به کمک دستگاه های پیشرفته ساخته می شوند و کیفیت فوق العاده بالایی دارند. تاکنون مشتریان زیادی برای سفارش حفاظ شاخ گوزنی در گروه آنلاین حفاظ اقدام کرده اند و ساخت حفاظ خود را به این گروه سپرده اند. در نهایت هم تمام این مشتریان از خدمات آنلاین حفاظ و کیفیت محصولات تولید شده توسط این گروه کاملا راضی بوده اند.

یکی از افتخارات کاوه کمپانی این است که برای هر سلیقه ای، محصولی منحصر به فرد و خاص دارد. مدلها و رنگهای حفاظ شاخ گوزنی این گروه بسیار متنوع هستند.

تمام محصولات و حفاظهای تولید شده توسط گروه ما همراه با ضمانت و گارانتی کیفیت به مشتریان عزیز تحویل داده می شود. پس با خرید حفاظ شاخ گوزنی از کاوه کمپانی، سالها می توانید از آن استفاده کنید و امنیت بیشتری داشته باشید.

همین حالا برای خرید و سفارش حفاظ شاخ گوزنی در اردبیل اقدام کنید!

گروه صنعتی کاوه کمپانی، از نظر قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اردبیل بی رقیب است؛ با خرید از کاوه کمپانی مطمئن باشید که حفاظ شاخ گوزنی موردنظر شما با بهترین مدل فلزات و ابزارها ساخته می شود و قیمت مناسبی هم دارد. در نتیجه، شما می توانید با بودجه خود، برای سفارش حفاظ شاخ گوزنی در شهر زیبای اردبیل اقدام کنید و نگران هزینه حفاظ شاخ گوزنی هم نباشید؛ زیرا بهترین کیفیت با بهترین قیمت را برای شما در نظر گرفته ایم…

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی در قم

حفاظ شاخ گوزنی در بندرعباس

حفاظ شاخ گوزنی در اهواز

حفاظ شاخ گوزنی در ارومیه

حفاظ شاخ گوزنی در کرمانشاه

حفاظ شاخ گوزنی در زاهدان

تماس با کارشناسان فروش

مشاوره تلفنی رایگان با متخصصین کاوه کمپانی

Title
خانم کرمی

کارشناس فروش

Title
خانم نعمتی

کارشناس فروش

اعتماد مشتریان افتخار ماست

با حفاظ های کاوه کمپانی امنیت را به اماکن خود هدیه بدهید

4856+

مشتری از سراسر ایران

7220+

تعداد حفاظ نصب شده

129000+

متر حفاظ نصب شده

100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
-------------------------