حفاظ شاخ گوزنی در ارومیه

ارومیه، یکی از شهرهای زیبای ایران است که جمعیت زیادی دارد. با بیشتر شدن جمعیت یک شهر، تعداد ساختمانهای آن شهر نیز بیشتر می شود و نیاز به برقراری امنیت، بیشتر احساس می شود. یکی از بهترین راه ها برای افزایش امنیت در شهر ارومیه، نصب حفاظ شاخ گوزنی در ارومیه است.

نصب حفاظ شاخ گوزنی در ارومیه باعث می شود که امنیت ساختمانها چند برابر شود و خانه ها از خطر سرقت و ورود بدون اجازه افراد در امان بمانند. برای مطلع شدن از قیمت روز 28 فروردین ماه 1403 با ما در ارتباط باشید.

حفاظ شاخ گوزنی در ارومیه
حفاظ شاخ گوزنی در ارومیه

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفاظ شاخ گوزنی، یکی از جدیدترین و مطمئن ترین حفاظهای امنیتی است که در سالهای گذشته، کاربرد زیادی داشته است و بسیاری از ساختمان سازان و مهندسان، نصب حفاظ شاخ گوزنی را برای امن تر کردن دیوارهای ساختمان پیشنهاد می دهند.

حفاظ شاخ گوزنی چگونه ساخته می شود؟

حفاظ شاخ گوزنی از میلگردهای آهنی شماره 8 یا 10 ساخته می شود. ابتدا این میلگردها را به میله های کوچک با اندازه مساوی برش می زنند.

سرشاخه های این حفاظ در نهایت به صورت بسیار تیز تراشیده می شود. به همین دلیل عبور از این حفاظ بسیار دشوار می شود. حفاظ شاخ گوزنی با الگو و منطق خاصی ساخته می شود. شکل ظاهری این حفاظ، شما را به یاد شاخ های گوزن می اندازد. شاخ های گوزن، مهم ترین وسیله دفاعی این حیوان هستند و قدرت فوق العاده ای دارند. بعد از ساخت حفاظ شاخ گوزنی، آن را با استفاده از رنگ روغنی، رنگ پودری و کوره ای رنگ آمیزی می کنند. حفاظ شاخ گوزنی در ارومیه با تراکم های مختلف ساخته می شود. بهترین مدل حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ با تراکم 16 است. در چنین حفاظی، هیچ جایی برای قرار دادن دست و پا وجود ندارد و مقاومتشان نیز بسیار بالا است.

حفاظ شاخ گوزنی در ارومیه می تواند به عنوان حفاظی برای دیوار، پنجره، بالکن و حیاط های کوچک آپارتمانی و… استفاده شود. این حفاظ برای تمام دیوارها با عرضهای مختلف مناسب است. حفاظ شاخ گوزنی برای محافظت از باغهای شخصی و ویلاها نیز بسیار عالی است.

با اینکه حفاظ شاخ گوزنی، یکی از بهترین راه ها برای امن تر کردن فضای ساختمان است و ورودی های خانه یا ساختمان شما را به روی سارقان می بندد، اما بعضی افراد به دلیل نگرانی از قیمت حفاظ شاخ گوزنی، از خرید این حفاظ امنیتی فوق العاده خودداری می کنند. نکته مهمی که شما باید بدانید این است که قیمت حفاظ شاخ گوزنی همیشه یکسان نیست و عوامل مختلفی بستگی دارد. عوامل زیر، روی هزینه حفاظ شاخ گوزنی تاثیر مستقیم می گذارند. قیمت روز 28 فروردین ماه 1403 در جدول ها وجود دارد.

عوامل موثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی در ارومیه

موارد زیر، روی قیمت نهایی حفاظ شاخ گوزنی تاثیر می گذارند و آن را تغییر می دهند:

  • ارتفاع حفاظ دیوار
  • عرض حفاظ شاخ گوزنی
  • نوع جوش میله ها
  • بستر کار
  • تراکم شاخه های نرده حفاظ (تراکم به معنای تعداد شاخک های اصلی و فرعی موجود در حفاظ است.)
  • جنس رنگ استفاده شده در حفاظ

معمولا به این صورت است که پس از سفارش حفاظ شاخ گوزنی، می توانید محدوده قیمت آن را از تولیدکننده حفاظ بپرسید. 

قیمت فلزات و قیمت ارز روی قیمت حفاظ شاخ گوزنی بی تاثیر نیست؛ زیرا بعضی از دستگاه ها و مواد مورداستفاده برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی جزو محصولات وارداتی هستند و قیمتشان به قیمت بازار ارز بستگی دارد. 

بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه ها و خرید حفاظ شاخ گوزنی در ارومیه با قیمت مناسب این است که به تولیدکننده های ایرانی مراجعه کنید و حفاظ شاخ گوزنی دلخواهتان را به آنها سفارش دهید. معمولا حفاظ شاخ گوزنی ایرانی از حفاظ شاخ گوزنی ترکی و ایتالیایی ارزان تر است. البته حواستان باشد که به بهانه ارزان تر خریدن حفاظ شاخ گوزنی، یک حفاظ بی کیفیت و کم دوام را انتخاب نکنید.

اگر برای سفارش حفاظ شاخ گوزنی در ارومیه به مرکزی معتبر و باتجربه مراجعه کنید، می توانید حفاظ شاخ گوزنی را با قیمت عالی و کیفیت درجه یک تهیه کنید. در ادامه این نوشته با یکی از بهترین تولیدکننده های ایران برای خرید و سفارش حفاظ شاخ گوزنی در ارومیه آشنا خواهید شد.

حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی

معرفی یک مرکز عالی برای سفارش حفاظ شاخ گوزنی در ارومیه

اگر به دنبال مرکزی معتبر برای سفارش حفاظ شاخ گوزنی هستید، برند کاوه کمپانی یکی از بهترین و باتجربه ترین مراکز ساخت حفاظ امنیتی در ایران است. 

از نظر هزینه هم، بهترین قیمت حفاظ شاخ گوزنی در ارومیه را فقط می توانید با کاوه کمپانی تجربه کنید. کاوه کمپانی، کیفیت حفاظها را تضمین می کند و می توانید با خیال راحت از آنها خرید کنید.

کاوه کمپانی از بهترین فلزات، پیشرفته ترین دستگاه ها، رنگ درجه یک و تکنولوژی روز دنیا برای ساخت حفاظ روی دیوار استفاده می کند و به همین دلیل است که تا به حال توانسته رضایت تعداد زیادی از مشتریان را به دست بیاورد. قیمت 28 فروردین ماه 1403 لحظه ای!

در سایت کاوه کمپانی، امکان خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی برای شما عزیزان فراهم شده است؛ در نتیجه، در هر جای ایران که باشید، و از جمله شهر ارومیه، می توانید حفاظ شاخ گوزنی دلخواه خود را از گروه صنعتی آنلاین حفاظ خریداری کنید و در سریعترین زمان ممکن، آن را تحویل بگیرید.

کاوه کمپانی، یکی از گروه های صنعتی بی رقیب در ایران است که در زمینه ساخت حفاظهای امنیتی مانند حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم و انواع دربهای ضدسرقت مانند درب آکاردئونی و درب فلزی فعالیت می کند.

بعد از ثبت سفارش در کاوه کمپانی، فرآیند ساخت حفاظ امنیتی شما شروع می شود و در سریع ترین زمان ممکن به شما تحویل داده خواهد شد. 

تمام مراحل طراحی، ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی به دست افراد باتجربه و متخصص انجام می شود، پس می توانید با خیال راحت از این حفاظها برای افزایش امنیت ساختمان خود استفاده کنید. 

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی در قم

حفاظ شاخ گوزنی در بندرعباس

حفاظ شاخ گوزنی در اهواز

حفاظ شاخ گوزنی در کرمانشاه

حفاظ شاخ گوزنی در زاهدان

حفاظ شاخ گوزنی در اردبیل

تماس با کارشناسان فروش

مشاوره تلفنی رایگان با متخصصین کاوه کمپانی

Title
خانم کرمی

کارشناس فروش

Title
خانم نعمتی

کارشناس فروش

اعتماد مشتریان افتخار ماست

با حفاظ های کاوه کمپانی امنیت را به اماکن خود هدیه بدهید

4856+

مشتری از سراسر ایران

7220+

تعداد حفاظ نصب شده

129000+

متر حفاظ نصب شده

100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
-------------------------