درب آکاردئونی سه لوزی تسمه نقش دار(چهار خم)

فرض کنید برنامه یک سفر خوب و مهیج به همراه خانوادتان را ریخته اید، بلیط ها آماده، لوازم آماده، ساک ها بسته، همه چیز طبق برنامه پیش میرود و به مقصد میرسید و لحظه ای یادتان می آید که لوازم قیمتی خود اعم از طلا یا پول یا هر چیز دیگری را جا گذاشته اید یا اصلا کلا در معرض دید قرار دارند، سوال این است که چه چیزی باعث می شود که سفر به کامتان تلخ نشود و با خیالی آسوده تفریح کنید؟ جواب خیلی ساده است، قطعا وجود یک درب آکاردئونی ایمن و مطمئن آرامش خاطر را به شما می دهد. حال اینکه چه مدلی را انتخاب کنید بگذارید ما به شما پیشنهاد دهیم. پیشنهاد ما محافظ سه لوزی تسمه نقش دار 4 خم میباشد که در ادامه دلایل خود را برای این انتخاب خواهیم گفت.

اولین دلیل ما قطعا امنیت بالای این حفاظ است که می توان آن را جزء 5 محافظ برتر کاوه کمپانی دانست. این امنیت ناشی از وجود 3 ردیف لوزی ، 3 جایگاه قفل و 4 خم است.

دومین دلیل را باید اینطور بگوییم که تمرکز این مدل بر روی زیبایی بیشتر از بعضی مدل های دیگه است. جوش ها و پرچ هایی که بر روی محصول سوار شده اند بسیار حرفه ای زده شده اند. نقش های برجسته ای که بر روی تسمه ها زده شده است نیز از دیگر زیبایی های این محصول است.

یکی دیگر از دلایلی که باید به آن توجه شود، بحث جنس و کیفیت محصول است که در این مورد میتوانیم به شما تضمین بدهیم که در تولید همه محصولات ما از مواد اولیه درجه یک استفاده میشود.

تماس با کارشناسان فروش

مشاوره تلفنی رایگان با متخصصین کاوه کمپانی

Title
خانم کرمی

کارشناس فروش

Title
خانم نعمتی

کارشناس فروش

اعتماد مشتریان افتخار ماست

با حفاظ های کاوه کمپانی امنیت را به اماکن خود هدیه بدهید

4856+

مشتری از سراسر ایران

7220+

تعداد حفاظ نصب شده

129000+

متر حفاظ نصب شده

100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
-------------------------