حفاظ شاخ گوزنی در زاهدان

زاهدان، یکی از شهرهای بزرگ ایران است که جمعیت زیادی دارد. به دلیل نزدیکی به مرزهای ایران، امنیت ساختمانهای زاهدان اهمیت بیشتری پیدا کرده است و نیاز به نصب حفاظ دیوار و درب ضدسرقت در زاهدان بیشتر حس می شود. نصب حفاظ شاخ گوزنی در زاهدان، یکی از بهترین راه ها برای افزایش امنیت در ساختمان است. برای مطلع شدن از قیمت روز 28 فروردین ماه 1403 با ما در ارتباط باشید.

حفاظ شاخ گوزنی در زاهدان
حفاظ شاخ گوزنی در زاهدان

حفاظ شاخ گوزنی، نوعی حفاظ فلزی است که روی دیوار ساختمان نصب می شود. این حفاظ هم برای ساختمانهای مسکونی و هم برای دیگر مراکز مهم مانند مدارس، پادگانها، مراکز اداری، شرکتها، بیمارستانها، ویلاها و باغهای شخصی نیز قابل نصب است. مزیت حفاظ شاخ گوزنی این است که دوام زیادی دارد و تا سالها می توان از آن برای حفاظت از مرزهای خانه استفاده کرد.

نرده شاخ گوزنی چگونه ساخته می شود؟

حفاظ شاخ گوزنی از میلگردهای آهنی ساخته می شود که به اندازه های مساوی برش زده می شوند. سپس نوک میله ها تراشیده و تیز می شود. در نهایت هم تمام این میله های تیز در جهتهای مختلف و با تراکم بالا روی یک پایه نصب می شود. برای این کار هم از روش جوشکاری با CO2 استفاده می شود که جزو محکم ترین و مطمئن ترین روشهای جوشکاری فلزات است. آخرین مرحله ساخت حفاظ شاخ گوزنی هم رنگ آمیزی آن است که به وسیله رنگ الکترواستاتیک رنگ زده می شود. 

حفاظ شاخ گوزنی می تواند با ارتفاع بلند یا کوتاه در عرضهای مختلف ساخته شود که این موضوع به محل نصب حفاظ بستگی دارد.

به همین دلیل است که نصب حفاظ شاخ گوزنی در ایران امروزه بسیار پرکاربرد شده است و افراد زیادی برای امن تر کردن محیط زندگیشان از حفاظ شاخ گوزنی استفاده می کنند. در شهر زاهدان نیز مراکز و ساختمانهای زیادی هستند که از حفاظ شاخ گوزنی برای افزایش امنیت خود استفاده کرده اند. با قدم زدن در سطح شهر زاهدان، می توانید نمونه های زیادی از حفاظ شاخ گوزنی را روی دیوار خانه ها و ساختمانها مشاهده کنید. قیمت روز 28 فروردین ماه 1403 در جدول ها وجود دارد.

آیا دغدغه قیمت حفاظ شاخ گوزنی در زاهدان را دارید؟

یکی از مسائلی که مردم ایران زیاد به آن توجه می کنند، قیمت حفاظ شاخ گوزنی است. 

شاید فکر کنید که خرید حفاظ شاخ گوزنی برای شما گران تمام می شود؛ اما به این نیز توجه داشته باشید که حفاظ شاخ گوزنی عمر بالایی دارد و تا سالها دوام و ماندگاری دارد. همچنین هزینه کردن برای افزایش امنیت ساختمان با نصب حفاظ شاخ گوزنی، بسیار بهتر از این است که سارقان وارد خانه شما شوند و از خانه شما سرقت کنند. پس هزینه کردن برای خرید حفاظ شاخ گوزنی در زاهدان، بسیار منطقی تر از تحمل خطر سرقت است.

به علاوه، نکته ای که وجود دارد این است که قیمت حفاظ شاخ گوزنی در زاهدان بالا نیست و قیمت آن به فاکتورهای متعددی مانند طول حفاظ، عرض حفاظ، ارتفاع حفاظ و مدل ساخت آن بستگی دارد. 

مزایای خرید و نصب نرده شاخ گوزنی در زاهدان چیست؟

  • حفاظ شاخ گوزنی بسیار ایمن است و میزان امنیت هر ساختمانی را چندین برابر می کند. با نصب حفاظ شاخ گوزنی در زاهدان، شما خانه یا ساختمان خود را به منطقه ای تبدیل می کنید که هیچ کس نمی تواند وارد آن شود و اموال شما را سرقت کند.
  • شکل حفاظ شاخ گوزنی به صورتی است که هیچ جایی برای قرار گرفتن دست و پا و عبور از آن وجود ندارد. به همین دلیل است که هیچ کس نمی تواند از این حفاظ روی دیوار عبور کند و این موضوع، سرقت را برای سارقان حرفه ای نیز غیرممکن است.
  • حفاظ شاخ گوزنی در برابر رطوبت، سرما و گرما مقاومت زیادی دارد و در برابر زنگ زدگی، خوردگی، خراشیدگی، فرسایش و… مقاوم است. در نتیجه طول عمر حفاظ شاخ گوزنی بالا است و تا سالها می توانید از آن برای افزایش امنیت دیوارهای ساختمان خود استفاده کنید. حفاظ شاخ گوزنی در آب و هوای شهر زاهدان هم کاملا سالم و مقاوم می ماند.
  • با نصب حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار باغ های شخصی، افراد اجازه ورود به باغ شما و دزدیدن وسایل و محصولات شما را نخواهند داشت.
  • علاوه بر افزایش امنیت، نصب حفاظ شاخ گوزنی باعث زیباتر شدن فضا نیز می شود و جنبه دکوراسیون محیط را نیز دارد.
  • انتخاب طرح و مدل حفاظ شاخ گوزنی می تواند کاملا با توجه به سلیقه مشتری انجام می شود.
  • حفاظ شاخ گوزنی را در محیطهای مختلف مثل مراکز اداری، آموزشی، مراکز نظامی، شرکتها، کارگاه ها و… نیز می توان نصب کرد. 
  • حفاظ شاخ گوزنی می تواند علاوه بر حفاظ روی دیوار، به عنوان حفاظ پنجره، حفاظ بالکن و… نیز نصب شود.
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی

معرفی یک مرکز عالی و معتبر برای خرید نرده شاخ گوزنی در زاهدان

نکته مهمی که وجود دارد این است که حفاظ شاخ گوزنی را از مرکز معتبری خریداری کنید. زیرا خرید کردن حفاظ شاخ گوزنی از مراکز نامعتبر باعث می شود که حفاظ بی کیفیت و ضعیف را روی دیوارتان نصب کنید که نمی تواند امنیت شما را تامین کند و خیلی زود خراب می شود و از بین می رود.

برای سفارش حفاظ شاخ گوزنی با قیمت مناسب، کیفیت عالی و ضمانت طول عمر، شما می توانید به کاوه کمپانی اعتماد کنید که یکی از بهترین و مطمئن ترین مراکز ساخت حفاظ فلزی در ایران است و تاکنون توانسته است رضایت تعداد زیادی از مشتریان را در تمام شهرهای ایران به دست بیاورد. قیمت 28 فروردین ماه 1403 لحظه ای!

اگر به دنبال مرکزی هستید که حفاظ شاخ گوزنی را با بهترین فلزات، پیشرفته ترین دستگاه ها، با رعایت نکات ایمنی و طبق استانداردهای روز دنیا می سازد، کاوه کمپانی را انتخاب کنید.

تمام حفاظهای امنیتی کاوه کمپانی با گارانتی و ضمانت به مشتریان عزیز تحویل داده می شود. پس شما می توانید با خیال راحت به کاوه کمپانی اعتماد کنید و ساخت حفاظ شاخ گوزنی را با طرح و مدل دلخواهتان به گروه متخصص و باتجربه ما بسپارید.

تماس با کارشناسان فروش

مشاوره تلفنی رایگان با متخصصین کاوه کمپانی

Title
خانم کرمی

کارشناس فروش

Title
خانم نعمتی

کارشناس فروش

اعتماد مشتریان افتخار ماست

با حفاظ های کاوه کمپانی امنیت را به اماکن خود هدیه بدهید

4856+

مشتری از سراسر ایران

7220+

تعداد حفاظ نصب شده

129000+

متر حفاظ نصب شده

100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
-------------------------