درب آکاردئونی در کرمانشاه

امروزه از درب آکاردئونی برای امنیت بیشتر ساختمان ها و منازل مسکونی استفاده می شود. به همین دلیل است که نصب درب آکاردئونی در کرمانشاه نیز رایج شده است. برای اطلاع از نحوه محاسبه قیمت دقیق و استعلام لیست قیمت 29 فروردین ماه 1403 پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

درب آکاردئونی در کرمانشاه
درب آکاردئونی در کرمانشاه

درب آکاردئونی چیست؟

درب آکاردئونی، در واقع حفاظ درب آپارتمان است که به صورت کشویی در لولای در نصب می شود. در هنگام ورود به خانه درب آکاردئونی جمع می شود و در یک طرف درب قرار می گیرد و در هنگام خروج از خانه باز می شود. 

درب آکاردئونی، از چند لایه فلزات محکم ساخته می شود و به عنوان سد در برابر ورود سارقان و افراد شرور عمل می کند. ضریب امنیت این دربهای ضدسرقت بسیار بالا است و احتمال شکستن و باز کردن آنها تقریبا نزدیک به صفر است.

از آنجایی که آمار سرقت در ساختمانهای مسکونی قدیمی بالا است، نصب درب آکاردئونی در ورودی خانه به یک ضرورت تبدیل شده است. نصب درب آکاردئونی در کرمانشاه باعث برقرار آسایش و آرامش در خانه شهروندان کرمانشاهی می شود.

اگر درب ورودی خانه شما چوبی است و فقط با یک قفل ساده بسته می شود، باید بدانید که ورود به خانه شما و سرقت از آن کار بسیار راحتی است! اگر به آرامش و امنیت خانواده خود اهمیت می دهید و دوست دارید وسایل ارزشمند خانه خود را بهتر محافظت کنید، به فکر سفارش حفاظ آکاردئونی باشید.

استقامت درب آکاردئونی بسیار بالا است و به راحتی خم نمی شود، نمی شکند، ذوب نمی شود و واقعا غیر قابل نفوذ است.

عبور از درب آکاردئونی برای سارقان حرفه ای بسیار سخت و غیرممکن است؛ زیرا تنها راه از بین بردن این حفاظ، استفاده از دستگاه سنگ فرز است که وسیله ای پرسروصداست. به همین دلیل لازم است که از درب آکاردئونی در اکثر آپارتمان ها و خانه های امروزی استفاده شود.

درب آکاردئونی
درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی، یک حفاظ زیبا و ایمن

حفاظ درب آکاردئونی در مدلها و طرحهای مختلف و متنوع ساخته می شوند که بسیار زیبا هستند. بنابراین این حفاظ ها علاوه بر مقاومت و استحکام بالا، زیبایی خاصی دارند و باعث جذابیت قسمت ورودی خانه شما می شود. شما می توانید طرح و مدل حفاظ آکاردئونی را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید و سفارش دهید.

بعد از ساخت درب آکاردئونی، چگونه نصب می شود؟

پس از اینکه درب آکاردئونی موردنظر شما ساخته شد، در لولای درب ورودی خانه شما جای می گیرد. نکته جالب استفاده از درب آکاردئونی در کرمانشاه این است که برای نصب حفاظ آکاردئونی به هیچ عنوان نیازی به تخریب دیوار، دریل کاری، پیچ کاری و کنده کاری نیست؛ بلکه حفاظ آکاردئونی در راهرو و بیرون از درب ورودی نصب می شود.

نصب درب آکاردئونی کرمانشاه، روی هر مدل درب از جمله دربهای آهنی و دربهای چوبی انجام شدنی است. نصب حفاظ آکاردئونی به سرعت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود و به راحتی قابل استفاده است.

برای نصب درب آکاردئونی کرمانشاه، لازم است از افراد متخصص این کار و باتجربه کمک بگیرید؛ زیرا این کار اصول و قواعد خودش را دارد و باید تمام نکات ایمنی رعایت شود. قیمت 29 فروردین ماه 1403 لحظه ای!

راهنمای انتخاب و خرید حفاظ آکاردئونی در کرمانشاه

همانطور که گفتیم، درب آکاردئونی، انواع مختلفی دارد و در طرحهای متنوع ساخته می شود. درب 3 گل، 4 گل و 5 گل از جمله انواع دربهای آکاردئونی پرطرفدار هستند. منظور از گل، 2 ردیف لوزی افقی است که به صورت موازی روی حفاظ ساخته می شود. هرچه تعداد گلهای حفاظ آکاردئون بیشتر باشد، امنیت آن نیز بیشتر است. نکته مهمی که در هنگام خرید حفاظ آکاردئونی در کرمانشاه باید در نظر داشته باشید این است که هیچ گاه درب آکاردئونی کمتر از 3 گل یا 3 لوزی را سفارش ندهید؛ زیرا امنیت دربهای کمتر از سه گل به شدت پایین است.

درب آکاردئونی تمام گل یا درب پنج لوزی، از جمله ایمن ترین و استانداردترین مدلهای درب آکاردئونی هستند که می توانند امنیت و آسایش بیشتری را برقرار کنند. درب آکاردئونی با طرح تمام گل، 4 لایه تسمه عمودی دارد و خیال شما را از بابت امنیت ساختمان راحت می کند. برای امنیت بیشتر، از قفلهای فوق امنیتی هم می توانید استفاده کنید.

البته مدلهای فانتزی درب آکاردئونی نیز وجود دارندو مثلا درب آکاردئون پیچی، درب آکاردئونی سلطنتی و درب آکاردئون ایتالیایی از جمله طرحهای فانتزی این دربها هستند. از نظر قیمت درب آکاردئونی در کرمانشاه، این دربها گران تر از مدلهای ساده هستند؛ اما زیبایی و استقامتشان نیز بیشتر است.

برای سفارش درب آکاردئونی دقت داشته باشید که حفاظ امنیتی موردنظر خود را از مرکزی معتبر خریداری کنید؛ زیرا بعضی از مراکز به ازای فروش حفاظ آکاردئونی ارزان قیمت، از ضایعات آهن و فلزات بی کیفیت استفاده می کنند که به راحتی خم و شکسته می شوند و امنیت خانه را به خطر می اندازند! 

معرفی یک مرکز عالی برای سفارش حفاظ آکاردئونی در کرمانشاه

درب آکاردئونی در کرمانشاه
درب آکاردئونی در کرمانشاه

برای اینکه بتوانید با خیال راحت حفاظ آکاردئونی را خریداری کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه درب آکاردئونی سر بزنید و درب آکاردئونی موردنظرتان را با طرح زیبا و کیفیت فوق العاده سفارش دهید.

برند کاوه کمپانی از نظر قیمت درب آکاردئونی در کرمانشاه جزو بهترین و مقرون به صرفه ترین مراکز برای خرید حفاظ آکاردئونی است که به شما کمک می کند با بودجه ای مناسب و منطقی، اقدام به خرید درب آکاردئونی در کرمانشاه کنید. قیمت روز 29 فروردین ماه 1403 در جدول ها وجود دارد

یکی از مزیتهای انتخاب این گروه صنعتی این است که سابقه و تجربه زیادی در زمینه ساخت حفاظ های امنیتی دارد و درب آکاردئونی موردنظر شما را با استفاده از نکات ایمنی، استانداردهای روز دنیا، بهترین فلزات و ابزار می سازد و به شما تحویل می دهد.

پرچهای درب آکاردئونی ساخته شده توسط کاوه کمپانی، بسیار مستحکم و مرغوب است و استقامت بسیار بالایی دارد. 

طول عمر حفاظ های آکاردئونی کاوه کمپانی بسیار زیاد است و شما می توانید تا سالها از درب آکاردئونی خانه خود استفاده کنید و خیال خود را از بابت امنیت ساختمان راحت کنید.

شهروندان کرمانشاهی می توانند با خیال آسوده از کاوه کمپانی، درب آکاردئونی زیبا و خاص خود را تهیه کنند و آن را در مغازه، خانه، اداره، شرکت یا پارکینگشان نصب کنند.

مطالب مرتبط

درب آکاردئونی چیست مزایا و معایب آن

درب آکاردئونی در همدان

درب آکاردئونی در زاهدان

مناسب ترین قفل درب آکاردئونی

تماس با کارشناسان فروش

مشاوره تلفنی رایگان با متخصصین کاوه کمپانی

Title
خانم کرمی

کارشناس فروش

Title
خانم نعمتی

کارشناس فروش

اعتماد مشتریان افتخار ماست

با حفاظ های کاوه کمپانی امنیت را به اماکن خود هدیه بدهید

4856+

مشتری از سراسر ایران

7220+

تعداد حفاظ نصب شده

129000+

متر حفاظ نصب شده

100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
-------------------------