مزایا و معایب درب آکاردئونی

توجه به مزایا و معایب درب آکاردئونی از جمله مهمترین نکات برای انتخاب یک درب آکاردئونی مناسب می باشد در زیر با مزایا و معایب دربهای آکاردئونی کاوه کمپانی آشنا می شویم.

درب های آکاردئونی با توجه به نقش خود در ساختمان، از اجزا مختلفی تشکیل شده اند. این درب ها می توانند از فلز هایی مانند آهن و فولاد باشند، و یا از جنس ام دی اف و پی وی سی باشند.

به غیر از درب هایی که از جنس فلز هستند، دیگر سازه ها به عنوان جدا کننده در فضا های داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. درواقع این مدل درب ها به اشخاص این امکان را می دهند تا در صورت لزوم فضای داخلی ساختمان را خصوصی سازی کنند، این در حالی است که کمترین فضا اشغال می شود و فضا به هیچ وجه ظاهری شلوغ به خود نمی گیرد. برای اطلاع از نحوه محاسبه قیمت دقیق و استعلام لیست قیمت 29 فروردین ماه 1403 پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اما درب های فلزی نقش حفاظتی دارند.  این درب ها به علت استحکام بالایی که دارند بیشتر اوقات به عنوان گارد های حفاظتی در منازل و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

تلفن مشاوره و خرید با قیمت مناسب

مزایای درب آکاردئونی
مزایای درب آکاردئونی

مزایای درب آکاردئونی

از جمله مزایای درب های آکاردئونی اینست که با توجه به حالت جمع شوندگی خود موجب می شوند تا فضای کمتری اشغال شود. به عبارت دیگر در زمان هایی که درب آکاردئونی مورد استفاده قرار نمی گیرد، می توان به راحتی آن را جمع کرد. در نتیجه به هیچ عنوان دست و پاگیر نخواهد بود.

مزیت دیگر ساختار درب می باشد، ساختار منحصر به فرد این سازه موجب می شود تا سارقین به راحتی به داخل نفوذ نکنند. چرا که پروفیل ها از سه زاویه مختلف در این گونه درب ها مورد استفاده قرار گرفته اند.

از دیگر مزایای آن استفاده راحت و آسان این مدل درب ها می باشد. به بیان دیگر درب های آکاردئونی فلزی به راحتی جمع می شوند و به راحتی باز می شوند. حرکتی روان و سبک که نیازی به صرف انرژی زیاد نیست، فضای زیادی را اشغال نمی کنند و مناسب ترین گزینه برای مکان های تنگ و باریک هستند. درب های آکاردئونی به هیچ وجه فضا را شلوغ نمی کنند. به صورت منظم و در کمترین فضا جمع شده و دست و پاگیر نخواهد بود.

درب های آکاردئونی یکی از مناسب ترین سازه هایی هستند که می توان به راحتی در هر نوع آب و هوایی استفاده کرد. در نتیجه بهترین گزینه برای مناطق گرم و خشک ، و مناطقی است که در بیشتر فصول سال هوای مرطوب و شرجی دارند.

از آن جایی که این گونه درب ها پیش ساخته هستند، در نتیجه در مدت زمان کمتری نصب می شوند. یک درب آکاردئونی با توجه به ابعاد ورودی محل مورد نظر ساخته می شود و در کوتاه ترین زمان در محل نصب می گردد. درنتیجه نیازی به صرف وقت اضافی نخواهد بود.

مزیت دیگر درب آکاردئونی برقی نبودن آن است و سامانه امنیتی آن ها نیازی به برق ندارد. در نتیجه مانند برخی از حفاظ های مدرن که وابسته به سامانه های برقی می باشند، عمل نمی کند. قیمت 29 فروردین ماه 1403 لحظه ای!

البته می توان این موضوع را یک نقطه مثبت فرض کرد و این مسئله را به عنوان یه مزیت برای این مدل سازه ها دانست. همانطور که میدانید قطع شدن برق برای سیتم های پیشرفته می تواند یک معضل بزرگ و اساسی به حساب بیاید. اما از آن جایی که درب های آکاردئونی نیازی به برق ندارند، درنتیجه جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود.

هرچند گاهی اوقات این شرایط و غیر اتوماتیک بودن درب آکاردئونی، آن را از حالت مدرن بودن خارج می کند، که می توان آن را یک عیب دانست.

تلفن مشاوره و خرید با قیمت مناسب

معایب درب های آکاردئونی

درب های آکاردئونی با این که سازه ای بسیار مستحکم و غیرقابل نفوذی هستند، اما از جمله معایب درب های آکاردئونی ، محل قرار گیری قفل را نام برد . چرا که می توان با شکستن قفل درب را به راحتی باز کرد و به راحتی ساختمان نفوذ کرد.

از طرفی هم اکثر درب های آکاردئونی فقط یک محل برای نصف قفل را دارند و نمی توان تعداد قفل بیشتری استفاده کرد، که این موضوع نیزی می تواند از ارزش این نوع درب ها بکاهد. به علاوه اگر قفل از نوع روکار باشد،آسیب پذیرتر خواهد بود، در نتیجه استفاده در قفل های توکار پیشنهاد می شود. قیمت روز 29 فروردین ماه 1403 در جدول ها وجود دارد

البته شرکت کاوه کمپانی این عیب مرتبط با قفل درب آکاردئونی را برطرف ساخته است و میتواند بر روی دربها دو تا 5 قفل نصب نماید.

درب های آکاردئونی دارای سامانه امنیتی پیشرفته و پیچیده نیستند و استفاده آن ها بسیار آسان به نظر می رسد، اما مسئله ای که باید پیش از هر چیزی به آن توجه داشت استاندارد های درب های آکاردئونی است. استاندارد هایی که اگر به آن ها توجه نشود باعث می شود تا ما با یک سازه به ظاهر محکم ولی بسیار ضعیف مواجه شویم.

معایب درب آکاردئونی
معایب درب آکاردئونی

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با کارشناسان فروش

مشاوره تلفنی رایگان با متخصصین کاوه کمپانی

Title
خانم کرمی

کارشناس فروش

Title
خانم نعمتی

کارشناس فروش

اعتماد مشتریان افتخار ماست

با حفاظ های کاوه کمپانی امنیت را به اماکن خود هدیه بدهید

4856+

مشتری از سراسر ایران

7220+

تعداد حفاظ نصب شده

129000+

متر حفاظ نصب شده

100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
-------------------------