درب آکاردئونی در زاهدان

یکی از بهترین راه ها برای افزایش امنیت در ساختمانهای مسکونی و اداری شهر زاهدان، نصب درب آکاردئونی در زاهدان است. تمام شهرهای استان سیستان و بلوچستان می توانند از حفاظ آکاردئونی برای امن تر کردن فضای خانه خود استفاده کنند؛ اما نصب این حفاظ در شهر زاهدان که مرکز استان است، اهمیت بیشتری دارد. 

برای جلوگیری از سرقت در زاهدان و کاهش خطرات، می توان حفاظ آکاردئونی را پشت درب ورودی آپارتمان نصب کرد. این دربهای ضدسرقت، مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند و از بهترین گزینه ها برای افزایش امنیت ساختمان هستند. برای اطلاع از نحوه محاسبه قیمت دقیق و استعلام لیست قیمت 29 فروردین ماه 1403 پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

درب آکاردئونی در زاهدان
درب آکاردئونی در زاهدان

برای ساخت درب آکاردئونی، از فلزاتی مثل آهن و ابزارهای خاص استفاده می شود. در حفاظ درب آکاردئونی، میله های فلزی را مشاهده می کنید که به هم متصل شده اند و مقاومت بسیار بالایی دارند. شکستن، خم کردن و ذوب کردن میله های فلزی درب آکاردئونی، کار بسیار سختی است و به همین دلیل ورود به ساختمان را برای سارقان حرفه ای نیز دشوار می کند.

نکته جالب این است که نصب درب آکاردئونی فقط جنبه امنیتی ندارد و برای دکوراسیون ورودی ساختمان هم به کار می رود. شما می توانید با توجه به کل ساختمان یا خانه خود، طرح، مدل و رنگ درب آکاردئونی را انتخاب کنید و سپس سفارش دهید.

انواع طرحها و مدلهای درب آکاردئونی 

برای سفارش درب آکاردئونی در زاهدان، ابتدا باید با طرحها و مدلهای این حفاظ ها آشنا شوید تا بتوانید درب آکاردئونی خانه خود را به درستی انتخاب کنید.

  • حفاظ آکاردئونی ساده

درب آکاردئونی ساده بدون پیچیدگی و ظریف کاری است و قیمت بالایی هم ندارد. افرادی که دغدغه قیمت درب آکاردئونی در زاهدان را دارند، می توانند به سراغ حفاظ آکاردئونی ساده بروند؛ زیرا قیمتشان از سایر مدلهای حفاظ آکاردئونی پایین تر و مناسب تر است.

  • حفاظ آکاردئونی دو جداره

برای ساخت درب آکاردئونی دو جداره از تسمه های ایستاده در داخل کلاف حفاظ آکاردئونی استفاده می شود که به کمک جوشکاری به حفاظ متصل شده اند و مقاومت بالایی دارند. این حفاظها بسیار ایمن تر و مطمئن تر از سایر مدلها هستند.

  • حفاظ درب آکاردئونی سه لوزی

درب آکاردئونی سه لوزی یا سه گل، متداول ترین و پرطرفدارترین مدل حفاظ آکاردئونی است. در این مدل حفاظها، قیمت درب آکاردئونی برحسب تعداد گلها و لوزی ها محاسبه می شود. 

  • درب آکاردئونی 4 گل و 5 گل با پرچ مخفی 

این مدل دربهای آکاردئونی بسیار مقاوم و ایمن هستند. البته نصب قفل امنیتی روی درب آکاردئونی 5 گل و 4 گل باعث افزایش ایمنی آنها می شود. شکستن این مدل دربهای آکاردئونی فقط با دستگاه سنگ فرز امکان پذیر است که سروصدای زیادی دارد؛ در نتیجه به هیچ عنوان راهی برای ورود سارقان باز نمی کند!

  • درب آکاردئونی پیچی

در حفاظ درب آکاردئونی پیچی، میله های فلزی به هم پیچ خورده اند و سپس متصل شده اند. ظاهر درب آکاردئونی پیچی بسیار خاص است و برای ویلاها، سوئیتها و پاساژها در زاهدان پرطرفدار است.

  • حفاظ آکاردئونی سلطنتی

اگر دلتان می خواهد حفاظ درب جلوی خانه شما بسیار خاص و جذاب باشد، به سراغ سفارش درب آکاردئونی سلطنتی بروید. قیمت درب آکاردئونی سلطنتی از مدلهای ساده بیشتر است و بر حسب طرح حفاظ، وزن فلزات استفاده شده و مدل آن محاسبه می شود.

  • درب آکاردئونی ایتالیایی

درب آکاردئونی ایتالیایی، از جمله طرحهای جدید و خاص حفاظ آکاردئونی هستند که زیبایی خاصی دارند. درب ایتالیایی از جمله مدلهای فانتزی و جذاب حفاظ آکاردئونی به شمار می آید که ظریف کاری خاصی در ساخت آن انجام می شود و به همین دلیل قیمت آن از مدلهای ساده درب آکاردئونی بالاتر است. قیمت 29 فروردین ماه 1403 لحظه ای!

درب آکاردئونی
درب آکاردئونی

اندازه درب آکاردئونی

گفتیم که درب آکاردئونی در مدل ها و اندازه های مختلف تولید می شود. برای سفارش درب آکاردئونی در زاهدان، باید درب ورودی خانه یا اندازه چهارچوب درب ورودی خود را اندازه بگیرید و ساخت درب آکاردئونی را به افراد متخصص بسپارید تا درب آکاردئونی موردنظر شما را با اندازه مناسب برایتان بسازند.

معمولا درب آکاردئونی در یکی از اندازه های زیر تولید می شود:

210*105 سانتی متر

108*212 سانتی متر

210*105 سانتی متر

218*100 سانتی متر

بعد از ساخت درب آکاردئونی با اندازه مناسب، حفاظ آکاردئونی روی چهارچوب فلزی درب ورودی ساختمان شما نصب می شود.

درب آکاردئونی بسیار سبک است و به راحتی نصب می شود. این مدل حفاظ، به دلیل خاصیت ریلی و افقیشان، به آسانی باز و بسته می شوند.

برای افزایش امنیت در ساختمان مسکونی یا اداری خود، همین حالا برای سفارش درب آکاردئونی در زاهدان اقدام کنید و با خیال راحت به کار و زندگی مشغول شوید.

معرفی یک مرکز عالی برای سفارش درب آکاردئونی

درب آکاردئونی در زاهدان
درب آکاردئونی در زاهدان

یکی از بهترین مراکز برای سفارش درب آکاردئونی در زاهدان، برند کاوه کمپانی است که سالها سابقه و تجربه ساخت انواع حفاظهای امنیتی و انواع درب آکاردئونی را دارد.

تمام دربهای ضدسرقت و حفاظها، با بهترین نوع آهن و پیشرفته ترین دستگاه ها ساخته می شود. تمام این فرآیندها با تکنولوژی روز دنیا انجام می شود و به همین دلیل است که این دربها، بسیار امن و مطمئن هستند.

بعد از ثبت سفارش خود، مراحل ساخت درب آکاردئونی شما آغاز می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن، درب آکاردئونی دلخواه شما ساخته خواهد شد. قیمت روز 29 فروردین ماه 1403 در جدول ها وجود دارد

بعد از نصب درب آکاردئونی در ساختمان خود، خیالتان از بابت امنیت ساختمان راحت می شود؛ زیرا این مدل دربهای ضدسرقت ایمنی بسیار بالایی دارند و به راحتی از بین نمی روند. طول عمر درب آکاردئونی نیز بالا است و شما می توانید به مدت چند سال از این دربها استفاده کنید. حفاظ درب آکاردئونی نسبت به زنگ زدگی، رطوبت، خراشیدگی و… مقاوم است و به همین دلیل مدت زمان زیادی سالم می ماند.

پس با توجه به مزایای فوق العاده درب اکاردئونی، همین حالا برای ثبت سفارش درب آکاردئونی در زاهدان اقدام کنید.

مطالب مرتبط

درب آکاردئونی چیست مزایا و معایب آن

درب آکاردئونی در همدان

درب آکاردئونی در کرمانشاه

مناسب ترین قفل درب آکاردئونی

تماس با کارشناسان فروش

مشاوره تلفنی رایگان با متخصصین کاوه کمپانی

Title
خانم کرمی

کارشناس فروش

Title
خانم نعمتی

کارشناس فروش

اعتماد مشتریان افتخار ماست

با حفاظ های کاوه کمپانی امنیت را به اماکن خود هدیه بدهید

4856+

مشتری از سراسر ایران

7220+

تعداد حفاظ نصب شده

129000+

متر حفاظ نصب شده

100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
100% Organic Ingredients
All-natural Fragrances
Up  to 35 Hours of Burn Time
-------------------------